Miceralny żel do mycia twarzy Bielenda:)

Hej :)

Ostatnio mam mało czasu na bloga ,bo często jestem po za domem.  Dużo jeżdżę na rowerze i spędzam aktywnie czas.  Ale jeśli mam czas to zrobię foty i dam jakiś post.  Spokojnie nie porzuciłam bloga i nie porzucę:)

A teraz przedstawiam Wam mojego nowego ulubieńca:)


Szata graficzna żelu jest tak sama, jak w innych produktach z tej serii. Plus że jest pompka i łatwo wydobywa się żel z opakowania.


A jak z działaniem? Jest dobrze i jestem zadowolona z niego. Rano go używam i czuję odświeżenie skóry twarzy. Nie zapycha mnie ani nie powoduje żadnych innych uczyleń. W sumie żel jak żel:) Myje i w sumie to jego główne zadanie. Zapach jego jest ładny i przypadł mi do gustu.  A odczucie mam takie jak bym myła się wodą:) Ale te odczucie mi odpowiada.

Co sądzicie o tym żelu?Znacie go ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ja mam żel z innej serii i na prawdę polubiłam go, więc chętnie sprawdzę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo kusząco :) obecnie stosuje mgiełke do ciała od nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Bielenda :D Dodatkowo to nasza polska marka :D Warto ją wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dobrze wiedzieć, że się sprawdza...ja właśnie szukam jakiegoś nowego żelu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w sam raz jest na rano sle i na wieczór:)Warto spróbować czy przypasuje.

      Usuń
  5. Markę znam, ale Togo żelu nie. Myślę, że mogłaby go sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten żel bo swego czasu kupiłam go właśnie dla zapachu, jeśli chodzi o skuteczność dla mnie jest średni

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog nie ucieknie, ruch na świeżym powietrzu jest bardzo ważny dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam i nie znam tego produktu , ale cieszę się że tobie się on sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Można zawsze spróbować i przekonać się czy polubi się go czy nie.

      Usuń
  9. Nie znam tego żelu, ale bardzo lubię kosmetyki Bielendy, zwłaszcza kremy na dzień do twarzy, wiec może sięgnę po coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli rzeczywiście jest dobry, to może warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)