Drugie podejście do Rossmanna:)

Hej ;)

Promocja w Rossmann skończyła się już parę tygodni temu,ale ja pokażę Wam co kupiłam drugi raz w nim:)Będą też w tym poście mini zakupy z Lidla i Biedronki. A więc zapraszam Was do moich mini zakupów:)


Wszystkie te produkty kupiłam w Rossku i to przy okazji. Żeli nigdy dość i kupiłam dużą butle z AA.  A że była promocja na niego przy kasie , to się załapałam:)On pojedzie ze mną na wakacje. Z kolei nie mam już żadnych toników , to wziełam też dużą butle hialuronowego toniku z Jandy. Też odleję troszkę i pojedzie ze mną na wakacje. Z kolei nie mam sporo kremów i wpadł mi tanio jeden  z Bielendy. Znam tą serię i lubię.



A tu już coś z promocji na kolorówke. Tym razem też dużo nie kupiłam i w sumie nawet nie chciałam.  Róż z Alterra wziełam bo jestem ciekawa jego. Widzę też że ma ładny kolor i nie zrobię sobie nim krzywdy. Ale poczeka sobie do jesieni, bo latem się nie maluję . Olejek z nasion konopii z Bell przyda mi się na zimę.  Z kolei dwa błyszczyki to tez nowości dla mnie jak i dla większości.  Rimmel ładnie mi powiększa usta.  Z kolei Lovely nie robi tego u mnie. Używam go teraz cały czas i jest na wykończeniu. 



Maseczek nie mam to i wzięłam sobie jakieś  trzy. W sumie dwie z nich znam a z Selfie Project to dla mnie nowość .  Następnym  razem wezmę sobie lepsze :)


A tu zakupy z Biedronki i Lidla. Z Biedronki wziełam żel pod prysznic z Nivea. Mam nadzieję że mi podpasuje. A następny produkt który wpadł mi do koszyka to peeling ryżowy z borówką. Oczywiście też tej samej firmy:) Miałam zielony z tej serii i polubiłam go . A z Lidla mój ulubiony krem do rąk wzięłam. 


I mam też nowe paletki z Rosska i Lidla. Ta większa mi bardzo przypasowała i zostanie ze mną.  A tw maleństwo z Lidla pójdzie dalej. Kolory ma ładne , ale jakoś nie podeszły mi cienie na powiekach.



A kolory tak się prezentują w  paletkach.  Większa z nich ma moje kolory:)


I jak podobają się Wam moje zakupy :)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zakupy super ;) Ta paletka z Rossmanna - genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak ale jakoś zaczęła gorzej ze mną współpracować. I mam mieszane uczucia do niej.

      Usuń
  2. Ja nigdy nie mam dość maseczek i zawsze, czy promocja czy ni,e kupuję nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba kolorystyka tej palety z Rossmana. No i ciekawi mnie żel Nivea z biedronki :) Widziałam go i zastanawiałam się ostatnio nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udane zakupy widze, tez stosuje te maseczki i są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne I duże zakupy. Ja w tym momencie jestem na kupnie kosmetyków dla nastolatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się jakoś nigdy nie udaje skorzystać z tych promocji...zawsze mi to umyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tą promocje zawsze chodzę. Ale mniej kupuję już kosmetyków.

      Usuń
  7. Ulala, sporo ciekawych nowości! Żadnego produktu z tych nie miałam okazji testować 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem jak to jest:) U innych blogerek też często nie miałam danych kosmetyków.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe produkty, mam nadzieję że tobie one się bardzo dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci że poszalałaś, ja ostatnio rzadko kupuję kosmetyki bo mam spory zapas

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać promocja była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy. A paletki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)