Zakupy z Rossmanna:)

Hej :)

Dzisiaj pokażę Wamco kupiłam na promocji 55% oraz inne kosmtyki po za promocją. Jutro chyba wybiorę się znowu tam bo kończą mi się niektóre kosmetyki. 



Kupiłam korektor z Lovely na zapas , bo poprzedni pomału mi się kończy.  Włożyłam też do koszyka krem BB z  Bourjois . Miałam go i naprawdę przypadł mi do gustu.  Będę do niego cały czas wracać.


Następny kosmetyk który kupiłam na zapas. Mam jeszcze go ,  ale myślę że w wakacje się skończy.  Używam go do twarzy i ciała:)
 

A tu nowości dla mnie , które okazały się fajne. Rozświetlacz z Makeup Obsession ma bardzo fajny błysk . I udało mi się go ładnie dobrać do mojej karnacji:) Z kolei nowa pomadka w płynie z Bourjois , też wpadła w mój gust. Podbija mój kolor i do tego trochę powiększa mi usta . Do tego komfortowo się ją nosi.

I to tyle z tej sławnej promocji:)


Ale to jeszcze nie koniec:)


Najbardziej mnie ucieszyło że dorwałam swój żel do twarzy ulubiony:) Poczeka trochę na użycie, ale ważne że go mam . To dla mnie podstawa pielęgnacji.



Dawno nie miałam żelu z Isany i wpadły mi dwa. Jeden to nowość dla mnie a drugi znowu powrót:) Ok ne przepadam za cytrusami , ale musiałam wziąć tenz limonką. Skusiła mnie ladna oprawa opakowania:) 


No i nowości dla mnie które bardzo chciałam poznać. Na jogurt do ciała arbuzowy była promocja.  Wzięłam też z półki balsam pod prysznic. Kosmetyki Fluff wypróbuję w wakacje:) Nie mogę się doczekać, bo zapachy mają cudne :).

I koniec moich małych zakupów z Rosska:) Nie ma tego dużo ale to były zaplanowane w większości zakupy.

Co Wam przypadło do gustu ? A Wy też zrobiliście zakupy ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Też kupiłam ten korektor :) Fluff mnie kusi, zwłaszcza jogurt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam krem BB z Bourjois i bardzo go lubię. Zaciekawił mnie balsam pod prysznic Fluff, daj znać jak się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego i same ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)