Zakupy z Aliexpress:)

Hej :)

Pewnie wielkość z Was wie co to jest Ali. Ja zamawiam z niego od 4 lat . W tym poście pokażę Wam co przez te lata kupiłam z błyskotek. Ostatnio nic nie kupuję, bo paczki coś nie dochodzą mi. A jak dochodzą to po 2-3 mc i nadal czekam na te z Wish. Też pokaże co mam z kolei z Wish , ale w innym poście:)

Cen nie podam bo mogą się różnić, ale większość towaru nadal dostaniecie.  I są to kupione rzeczy za śmieszne pieniądze.


Lubię bransoletki jak i inne świecidełka. Ale lubię je zbierać a nosić tylko na okazję:) Te wszyskie nadal możecie dostać na Ali i często się pojawiają tam . Najbardziej lubię w te ze znakiem nieskończoności. Fajne też są te z kajdankami branzoletki. A ta z sówką czerwoną też jest słodka prawda:)?


Tu z kolei są naszyjniki i większość z nich długie są.  Lubie takie nakładać do sukienek lub bluzek z dekoldem. Ładnie podkreśla go :)


I następne naszyjniki które mi się spodobały i je zamówiłam.  Jak widać wielkość z nich też jest długa i opada fajnie na dekold. Ten z ananasem nosiłam i naprawdę ładnie się prezentuje do małej czarnej:)


Pokażę Wam też kolszyki :)Przepraszam że Wam po jednym pokazuję  , ale gdzieś podziałam je. Można smoka i kotwicę nosić bez przekłucia uszów. Ja mam akurat ale nie noszę kolczyków.  Tak i po co kupiłam sobie jedną parę po środku:) Tylko kobiety to wiedzą prawda:)?


No i też na szyje znowu coś mamy:) Była moda na takie ozdoby i nadal je lubię.  Ładnie wyglądają jak zwisają na bluzce i przy dekoldzie głębszym.



A tu też branzoletki te pozłacane mają ciekawą fakturę. Są niby zwykłe a jednak mają coś w sobie. Do tego też jest tu coś na szyje. A reszta to też branzoletki:)

W sumie to już wszystko:) Zamawiacie coś z Ali ?

Pozdrawiam:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)