Prezencik na imieniny:)

Hej:)

Miałam w tym tygodniu imieniny i sprawiłam sobie prezent od siebie samej:) Zachciałam mieć nową paletkę która zbiera dobre recenzję.


Kupiłam ją na Allegro, bo dość często robię tam zakupy. Paletka znajduje się w ładnym pudełku i cieszy oko:)


Paletka prezentuje się tak i wygląda nie pozornie. Miyo zrobił kawał dobrej roboty. Paletki te cieszą się naprawdę dobrą opinią i warto je zakupić.


Znajduje się w niej 5 cieni i każda z nich ma inny kolor. Praktycznie mało który jest zbliżony do siebie. Ja użyłam dziś pierwszy raz i jestem w szoku. Te cienie są tak napigmentowane , że nawet moje droższe paletki słabo wypadają przy niej . Z chęcią będę bawić się tymi cieniami i je używać.


Tak się prezentują te kolory na dłoni. Nałożone na powieke są bardziej intensywne. A i mogą ciężej się rozcierać , bo miałam z nimi mały problem . A tak nie mam zastrzeżeń do nich jak narazie:) Zobaczę przy dłuższym używaniu co i jak .

Co sądzicie o tych paletkach ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Podobają mi się takie żywe kolory, także mam wrażenie że stylizacje z nimi będą zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że będą takie:)Ja jestem osobą która nie ma zdolności do tego.

      Usuń
  2. Akurat dzisiaj obchodzę. Chętnie bym przyjęła taki prezent 😄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)