BeGlossy Make May Day maj 2020:)

Hej :)

Przychodzę do Wasz z nowym postem dotyczącym pudełka BeGlossy:) Co się w nim znalazło? Tego dowiecie się niżej.  Mogę powiedzieć że ,  jestem zadowolona z zawartości.



L'BIOTICA Chusteczki węglowe demakijaż i oczyszczanie  Cena 15.60 zł / 30 zł


Chusteczki zawsze się przydadzą, a najbardziej na wyjazdy. W sumie ich w tym roku , będę miała niestety tyle co nic.

SYOSS Moisture Treatment Jelly 
Cena 19.99 zł / 200 ml


Nawilżająca kuracja w formie galaretki, można ją użyć na dwa sposoby. Jako maseczka lub jako ekspresową kurację po umyciu włosów.  Spróbuję dwóch sposobów i zobaczę który będzie lepszy. Produkt mnie zainteresował i do tego ta galaretka:)

SELFIE PROJECT Maska oczyszczająca na tkaninie #SoHappy  Cena 9.99 zł / 1 szt



Nie mam żadnych maseczkę już w domu, więc ta pójdzie w ruch.  Znam z tej firmy te produkty i nie były najgorsze ani najlepsze.  Więc wiem czego się spodziewać po niej:) Oczyszczająca jest w sam raz do mojej cery.

NIYOK  Pasta do zębów z oleju kokosowego , Mięta & Cytryna
Cena 21. 49 zł / 75 ml


Używam już tą pastę do zębów i mogę powiedzieć że polubiłam ją. Myślałam że może będę miała problem z dziąsłami , ale nic się nie dzieje z nimi :) Pasta ma lekki posmak. Polubią je osoby , które nie lubią bardzo miętowych past.  Czuję też lekko kokos w niej a bardziej olej kokosowy. A tubka maleńka słodko wygląda prawda:)? Pastę dostaniecie w Rossmann.

TOŁPA  dermo face. 30+ futuris serum-booster przeciw pierwszym zmarszczkom
Cena 39.99 zł / 75 ml


Akurat nie mam żadnego serum i je wypróbuję bardziej latem. W sumie nie mam jakoś dużo zmarszczek , ale nie wierzę w cuda :) Wiadomo kosmetyki nie zlikwidują je. Tołpe lubię więc z chęcią będę używać ten produkt:)

To był wymienny produkt.

BIOKAP BELLEZZA Kojący szampon na bazie olejku Cena 42.90 zł / 200 ml


W butelce znajduje się połowę produktu , ale starczy na porządne wypróbowanie go . Szampon też nie należy do tych najtańszych.  Zawiera olej z dzikich oliwek i malwy. Dość intensywny ale ładny ma zapach.  Jestem zadowolona  i z chęcią go będę używać.  Mam nadzieje że się sprawdzi:)

I  to wszystko:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zaciekawiła mnie tylko ta maska w formie galaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to pudełko i też jestem zadowolona z zawartości :) Używam już pasty od kilku dni i super się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pasta jest super:) Pudełko tym razem super.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie wyglądają te chusteczki węglowe i pasta z oleju kokosowego. Zresztą cała zawartość jest super!
    https://emocjomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)