Zakupy z Joka sklep:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do was z 1 częścią zakupów:) Będą one podzielone na sklepy , bo robię tylko zakupy on-line. Kosmetyki wolę tak zamawiać, niz latać po sklepach takich jak Rossmann. A i kupuję to co mi zabraknie nie długo, albo już nie mam tego:) I już dziś będę część używać kosmetyków:)

A oto co kupiłam w Joka :)



Akurat wczoraj wykończyłam mój szampon do włosów i ten z Elseve wejdzie za niego:) Z kolei Resibo to absolutna nowość dla mnie.  Kupiłam żel do mycia twarzy, bo mój ulubiony mam na wykończeniu.  A jak wiecie tamten mogę tylko w Rossku dostać.  Jestem ciekawa jego a firma bardzo mnie zawsze interesowała.


Chusteczki nawilżające używam do zmuywania kurzu oraz przy zdjęciach na bloga :) Wiecie jak to jest gdy sprawdźacie cienie lub szminki na dłoniach. Krem do rąk to ważny kosmetyk dla mnie w tym okresie.  Od częstego mycia mam przeszuszone dłonie.  A że Bielende lubię, to padło na ich krem:)



Joka sklep ma loterie u siebie i można kupić za 5 , 10 , 15 i 20 zł coś:) Tylko to coś nie wiesz czym będzie . Pomysł moim zdaniem jest bardzo fajny :)

Ja dostałam w ramach 5 zł zmywacz do lakierów hybrydowych. Nie maluję paznokci ani nie robię hybryd. Ale nam komu oddać go :)

Z kolei paletka z Revlon dostałam za 10 zł. Też pójdzie dalej , bo to nie moje kolory:) Ale sama w sobie jest ładna.



Żel pod prysznic dostałam za 15 zł i trafili bardzo.  Ostatni właśnie mi żel się dziś kończy i ten pójdzie za niego.  Do firmy mam mieszane uczucia , ale zapachy mają ładne w kosmetykach.

Z kolei MaxFactor był za 20 zł i tu jestem bardzo zadowolona . Jak wiecie uwielbiam różne mazidła do ust.  I ten zostaje ze mną:) Byle kolor był dobry , bo różnie z tym bywa.

A teraz niżej pokażę gratisy od sklepu:)


Dostałam jako gratis paletki z Loreal i ładne ma kolory. Trzy z niej są moimi kolorami i ją zatrzymuję:) Mam też w gratisie szminkę ktora idzie dalej. Wolę błyszczyki i Wy to wiecie:)




Kolorek szminka ma ładny prawda :)?



Dostałam też próbki i w większości podzielę się nimi :) 

Moim zdaniem sklep ma fajną ofertę i jestem zadowolona z niego. Dość szybko przesyłka przyszła o dziwo:) 

Co uważacie o moich zakupach? Znacie sklep Joka ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Kojarzę sklep Joka, ale nie robiłam tam zakupów :) Najbardziej ciekawi mnie żel do mycia twarzy z Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty marki YOPE, zwłaszcza ich szampon do włosów jest rewelacyjny! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie średnio lubię. Ale krem do rąk miał ladny zapach. Miałam herbaciany:)

      Usuń
  3. Bardzo udane zakupy. Sklepu, o którym napisałaś nie kojarzę, muszę rzucić okiem na ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz takie sklepy sa na wage złota, wszystko w jednym miejscu! Markę Yope bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja średnio lubię. O tak teraz takie sklepy są najlepsze:)

      Usuń
  5. Kosmetyki Resibo są niesamowite, uwielbiam je. Podobnie, jak kosmetyki z Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem wielką zwolenniczką robienia zakupów w sklepach internetowych. Muszę przyznać, że jest to bardzo fajne i zarazem wygodne. Myślę, że warto jest również zapoznać się z wpisem https://www.sendit.pl/blog/wady-i-zalety-zakupow-przez-internet gdzie opisano wady i zalety zakupów przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)