Co mam do oddania:)

Hej :)

Przychodzę do Was z nowym postem , który jest lubiany u mnie na blogu :) A mianowicie z kosmetykami które oddałam tym razem szybko. Mało bywam na blogu , bo mam mniej czasu ostatnio.  Ale Wasze blogi czytam :)


Balsam o zapachu róży z Cosnature ma ładny zapachii większości przypadnie do gustu. Ale jakoś mi nie leżą te kosmetyki z tej firmy. I następny balsam wychodzi ode mnie.


Użyłam parę razy ten krem na noc i chyba zapchał mnie na czole. Przed używaniem jego nie miałam problemu. Więc dochodzę do tego że ta firma nie jest dla mnie.


Mój ulubieniec ale oddaję go bo już chce coś innego używać.  Uważam nadal że jest dobry dla mojej cery.  To jest nowe opakowanie.


Użyłam raz tej maseczki , ale jest za mocna dla mnie. Uważam że jest dobra i pachnie trochę śliwkowo. Jest ona chyba z Vianek albo Sylveco.



Suchy szampon got2b ładnie przetłuścil mi włosy i podziękowała mu po 1 razie. W formie pianki moje włosy nie lubią.  Jednak wolę Batiste i to mój ulubieniec:) A puder do włosów nie używam i nowy powędrował dalej.


Lubię Nivea ale używam w kulce tylko antyperspiranty. Więc z tym musiałam się pożegnać.


Wiem że te olejki nie użyję.  Jeden do twarzy a drugi do stóp.


 No i kolorówka:) Cienie z Revlon to nie moje kolory. Z Bell do konturowania twarzy , to nie moja bajka. Rozświetlacz z Inglota najmniej używałam i dlatego oddaję.  A pomadek ochronnych w takiej postaci nie używam.

I to tyle :) Co sądzicie o takich postach ? Ja nie bawię się i oddaję jak coś mi nie pasuje. Większość to nie używane kosmetyki.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Suchy szampon tylko z batiste, są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem na noc używałam i u mnie spisał się świetnie, a dezodorant w sprayu tak mi się spodobał, ze kupiłam duże opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wolę w kulce a jakoś te kremy mi nie leżą.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)