Moje małe nowości z kolorówki:)

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem moich małych zakupów z kolorówki. Postanowiłam że posty będę rozdzielała na pielęgnację i kolorówkę. A oto co kupiłam i używam już:)





Przez Allegro zamówiłam sobie paletke HudaBeauty. I powiem Wam że jestem z niej zadowolona.  Cienie nie są mocno intensywne o dziwo i dobrze ze sobą współgrają. Nie osypują się też mocno i myślę że będzie wydajna. Jak widać na zdjęciu paletka ma w miarę stonowane kolory, które nadają się do makijażu codziennego. Cienie znajdują się w paletce kompaktowej i w sam raz nadającej się na wyjazdy. To mój jeden z najlepszych zakupów od dawna.



Poprawcie się jeśli się mylę, ale to chyba jedna z nowości firmy AA. Powiem Wam że polubiłam kosmetyki tej firmy i wielkość mi się sprawdza. Tym razem kupiłam cień sypki. Jest jasny i świetnie nadaje się pod łuk brwiowy. I ja go w ten sposób używam.  Pamiętajcie są tam drobinki i dlatego ładnie rozświetla spojrzenie nasze:)



Pojedyńczy cień z Bell kupiłam w Biedronce. Jest matowy i używam go pod łuk brwiowy. Kolorek jak widać ma ładny i mało widoczny na powiece. Ale i tak polubiłam się z nim.


A tu na zdjęciu znowu zamówienia z Allegro. Kupiłam sobie błyszczyk z Paese i szminke w płynie z NYX. NYX ciężko się nakłada na usta i trzeba się napracować by ładny efekt był.  A z kolei Paese to standardowy błyszczyk:) A aparat trochę mi oszukał kolory.  NYX ma bardziej pomarańczowy i taki cielisty a Paese brązowy. A i Paese nie zabarwia usta a z kolei NYX ma  kolor nie dla każdego.  Mi się spodobał dopiero na drugi raz nałożony na usta.


Nie mam dojścia do Avon teraz , to na allegro zamówiłam mgielkę. Używam je zawsze w cieplejsze dni od kilku lat. Tym razem mam truskawkę i białą czekoladę.


I to tyle:)

Co sądzicie o moich mini zakupach z kolorówki?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)