Fresh Juice Żel do mycia twarzy Bielenda:)

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę spóźnionym postem z moim nowym ulubieńcem.  Myślę że zagości u mnie na dłużej.

A oto bohater tego postu:)


Żel do mycia twarzy  z bioaktywną wodą cytrusową zawiera  w sobie sok pomarańczowy, kwas hialuronowy i micele. Jest przeznaczony do normalnej , suchej i wrażliwej skóry.  Ja mam mieszaną, ale mi pasuje on :) Opakowanie mi się podoba i duży plus za pompke.


A co ma głównie żel robić? Oczywiście myć naszą twarz i to robi :) Dla mnie jest to lekki żel , w sam raz do używania codziennego.  Czuję po nim trochę nawilżoną skórę.  Lubię go rano używać i wtedy czuje takie odświeżenie. Co mogę wiecej o nim napisać:) Myślę że nic , a wiem ładnie pachnie. Mam jeszcze 2 inne kosmetyki z tej serii.


Co sądzicie o żelu ?  Znacie go ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)