Mój mały projekt:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę z postem mojego projektu dotyczącego zużyć kolorówki.  Miesiąc temu nie dałam postu bo mało się malowałam.

Jak mi poszło przez 2 miesiące? Zapraszam do lektury niżej:)



Do projektu wytypowałam 2 paletki i średnio mi szło używanie Sophx. Postanowiłam zmienić zasady używania ich. Będę po prostu używała każdej jakiej mam . Jeśli będzie denko w jakimś cieniu to Wam pokażę. Mam też nową paletę ale ją nie biorę do projektu.  Pokażę Wam w zakupach moją nową ślicznotke:)

 
W Sophx nie zrobiłam nowych denek a jedynie jedno pogłebiłam w drugim rzędzie.  Jakoś ostatnio słabo mi się ją używa. I myślę czy nie kupić magnetycznej palety i parę cieni z niej przełożyć.  Oczywiście te które bym chciała użyć. 


Paletkę z Eveline szybko się zużywa bo cienie się bardzo sypią. Jak widać w w jasnym cieniu już zrobiłam małe denko. Myślę że w tym mięsiacu będę tu miała inne denka.



Słabo mi poszło denkowanie kolektorów.  Chociaż z tym pierwszym na zdjęciu lepiej mi poszło. Chciałabym w któryś z nich za miesiąc mieć całkowite denko.

Lovely kamuflarz Jumbo 2 mc temu ważył 31 g , a teraz 30 g.

Z kolei drugi korektor z tej samej firmy ważył 2 mc temu 22 g , a teraz 20 g.


Tusz do rzęs to nawet nie powinnam liczyć do tego projektu.  Jego waga 2 mc temu była
31 g , a teraz 30 g. I idzie do wyrzucenia, bo zaczął mi zasychać.

Z kredki Miss Sporty do brwi jestem zadowolona. Dwa mc temy ważył 8 g , a teraz 7 g .


Tyle jej mi zostało, więc spokojnie może mi się udać ją zużyć w tym miesiącu. A to by było coś:)


A oto kategoria kosmetyków które są nie do zdarcia. A raczej jeden z rozświetlaczy i jest to Becca. Dwa miesiące ważył 23 g i teraz tyle samo. Jest nie do zdarcia.

Drugi z kolei w płynie rozświetlacz Lovely,  ma  największe zużycie ze wszystkich kosmetyków tu przedstawionych.  Dwa miesiące temu ważył  26 g , a teraz 23 g. Jest progres i myślę że w tym miesiącu będzie jeszcze większy;)



W projekcie wszystkie będą koamtyki przedstawione wyżej. Ale co miesiąc będę inny rozświetlacz wprowadzała.  Zamiast Beccy będzie teraz trójka z Revers.


Głównie będę używać tych dwóch pierwszych ale i ostatni biały też spróbuję.  Paletka waży 55 g i to dopiero będzie wyzwanie:)

I to tyle:)

Jak uważacie że jak mi poszło z projektem:)? Wiecie że ja mało kiedy się maluję.

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)