Małe zakupy nie kosmetyczne:)

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Wasz postem nie kosmetycznym.  Pokażę co kupiłam na promocji w Rossku w styczniu: ) I będą też mini zakupy z Pepco. Zamierzam w następnym tygodniu sobie kupić ciuszki i też może pokażę.


Jakoś na początku stycznia można było kupić w Rossku Bożonarodzeniowe gadżety. Wszystko co pokażę Wam na 3 zdjęciu było po 1.99 zł. I u uważam że to naprawdę supet cena.

Na pierwszym zdjęciu które widziecie kupiłam 2 maty i przydadzą mi się do fotek w grudniu:)


Kupiłam też podkładki filcowe pod kubki lub filiżanki. Mam też coś do muflinek i przyda się nie tylko na Święta.  A tu mam też na fotce tak modne ostatnio auta :) Mam do kolekcji teraz mniejsze. A i zakupiłam też ładne serduszka i to dla mnie zawieszki na cały rok. Myślę że wykorzystam je szybciej:)


I kupiłam aż 3 opakowania zawieszek na choinkę.  Oczywiście przydadzą się ale nie tylko tam . Będę mogła użyć je jako gadżet na bloga. I zawieszka misia też przywędrowała do mnie. Też mało świąteczna jest :) I to tyle z tej znanej drogerii.


Ostatnio byłam w Pepco i kupiłam tylko to. Prawdę mówiąc korciła mnie jedna kurtka i jak będzie  jeszcze to będzie moja:)

Więc co my tu mamy:) Mam coś związanego bardziej z wiosną i ustroję tym pokój. Ananasek i flaming kosztowały mnie 2.99 zł za sztukę. A ta osłona do kwiatów kosztowała mnie 1.99 zł.  Oczywiście nie będzie mi potrzebna to tego:)

Co sądzicie o takich postach ? Inne trochę niż kosmetyczne , ale myślę że to coś innego jest:)


Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Myślę, że takie zakupy są super pomysłem. Za na prawdę śmieszne pieniądze można zaopatrzyć się w super dekoracje, których w grudniu nie kupilibyśmy za taką cenę :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz rację. Fajna cena plus fajne rzeczy.

      Usuń
  2. Ja niestety nie zdążyłam na tę rossmanowską wyprzedaż ozdób świątecznych. Trochę żałuję, no ale cóż poradzić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)