Żel do mycia twarzy Himalaya :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem dotyczącym żelu do mycia twarzy. Niby nie pozorny produkt a go polubiłam:)


Jak widzicie na zdjęciu żel jest  o zapachu brzoskwini. Zapach jest dość lekki co mi się podoba. Kosmetyk jest zapakowany w dość zwyczajne opakowanie czyli w tubke. Samo opakowanie przywodzi mi na myśl cieplejsze dni :)


A jak z jego działaniem? Moja skóra twarzy polubiła się z nim i z chęcią go używam rano. Rozbudzam się nim :)  Skóra po użyciu jego nie jest tłusta i jakoś nie wyskakuje mi więcej niespodzianek.. Mam skórę mieszaną i myślę że w sam jest przeznaczony dla skóry tej .Producent pisze ze pp użyciu skóra jest miękka i świeża.  I tu zgadzam się z opinią producenta.  A i ma w sobie naturalne drobinki , które nie rozpuszczają się pod wpływem wody.  Lubię jak masują mi lekko skórę.

Co sądzicie o tym produkcie ? Ja z chęcią wrócę do niego w cieplejsze dni.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nie znam, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może na wiosnę/lato skuszę się na ten żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę na oczy, a markę Himalaya znam, bo miałam kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossku były na przecenie jakiś czas temu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)