BeGlossy (re) Start ! styczeń 2020

Hej:)

Przychodzę do Was z postem pierwszego pudełka BeGlossy w tym roku :) Nazwę pudełka można stwierdzić jako coś nowego i nowy start w 2020:) Jak tak zrozumiałam oczywiście tą nazwę.


A co się znalazło w nim dowiecie się niżej.  Mi przypadło do gustu pudełko i praktyczne wszystko zużyję.

COSNATURE NATURKOSMETIK Naturalny krem Detox na noc z zieloną herbatą
Cena 29 zł / 50 ml


 Podobny produkt mieliśmy w jednym z poprzednich pudełek.  Tym razem mamy  krem do twarzy na noc a poprzedni był na dzień.  Tamten średnio mi przypasował , sle może ten mi podpasuje. Dziś zamierzam go użyć:) Produkt jest naturalny.

LE PETIT MARSEILLAIS  Żel pod prysznic Mandarynka i Limonka  Cena 8.99 zł / 250 ml


Oj ucieszył mnie żel pod prysznic w pudełku:) Jak wiecie uwielbiam je i to są moje ulubione kosmetyki.  Jedynie zapach nie mój ale i tak pójdzie w ruch.

TOŁPA estetic , intensywny zabieg w czterech krokach  Cena 19.99 zł / zabieg


Coś innego i bardzo dla mnie ciekawego.  Nie używam nigdy takich zabiegów w postaci 4 szaszetek. Więc jestem ciekawa jego jak i efektów.  Jedynie nie jest przeznaczony za bardzo do mojej cery.


L' OREAL PARIS COLORISTA Colorista Hair Makeup #silvergold lub #coppergold
Cena 28.99 zł / ml


BeGlossy podąża za modą widzę:) W jednym z najnowszych czasopism był artykuł o makeup włosów. I teraz jest to w modzie :) Cóż może na wakacje fajnie jest powariować z takim czymś.  Ale ja drugi rok nie farbuję włosów i wracam do swego naturalnego:) Może oddam a może parę pasemek zrobię tym w wakacje. Ale sam produkt w sobie ciekawy :)

LUVOS Maseczka z koenzymem Q10 aktywujaca komórki skóry  Cena 8.99 zł / 7.5 ml


Pierwszy raz słyszę o tej marce i pierwszy raz użyję coś od niej. Cieszę się że to jest maseczka tym razem nie w płachcie.  Z chęcią ją wypróbuję i bardzo ucieszył mnie ten produkt w pudełku. A najlepsze że wszystko na opakowaniu jest po niemiecku :) A ja nie znam tego języka.

BARNANGEN  Krem do ciała  All Over Rescue Body Balm  Cena 29.99 zł / 200 ml


Jest to miniaturka kremu ale widzę że będzie wydajny.  Znam tą firmę i lubię jej kosmetyki.  Krem świetnie nawilża skórę i dość szybko się wchłania.  Zapsch też jest ok :) Jestem zadowolona że coś z tej fimy znalazło się w pudełku.

I to wszystko:) Mi przypadło do gustu pudełko i tym razem praktycznie nic nie pójdzie dalej.

A Wy co sądzicie o nim ? Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nawet fajna zawartość pudełka :) Jestem ciekawa zapachu żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie pudełko. najbardziej jestem zadowolona z kremu Brangen do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel pod prysznic z LPM miałam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz go używam i dziwo zapach nie jest zły:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)