BeGlossy grudzień 2019 Winter Landscape

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem dotyczącym pudełka BeGlossy:) Czy mi się w tym miesiącu spodobało, tego dowiecie się niżej.

MAYBELLINE Super Stay Ink Crayon  Cena 41.99 zł / 1,5 g


Szminka trafiła do mnie w pięknym kolorze i będę ją z chęcią nosiła na ustach. Wczoraj ją miałam i jest konfortowa. Nie przesuszyla mi ust a to duży plus.  A i jest trwała bo nawet po jedzeniu trzymała się ust.  Kolor jaki mam to brąz.

SELFIE PROJECT Maska z linii #EmojiLook  Cena 9.99 zł / 1 szt


Maska to fajny gadżet w sam raz na jedno użycie.  Ale ja nie przepadam za maseczkami w płachcie. Ale oczywiście użyję ją.


 NIVEA Pięlegnujący olejek pod prysznic  Cena 16.99 zł / 200 ml


Co najbardziej ucieszyło mnie z całego pudełka:)? Oczywiście ten olejek pod prysznic. Lubię firme Nivea i ich orodukty do mycia.  Tego nie miałam jeszcze i z chęcią wskoczy pod prysznic ze mną:) A i zapach ma ładny jak na olejek.

HIMALAYA  Żel do mycia twarzy Peach  Cena 9.99 zł / 100 ml


Umyłem sobie dzisian rano nim twarz i polubiłam go od pierwszego użycia.  Ma w sobie granulki które,  nie pękają pod wpływem wody. A co robią? Fajnie i lekko masują naszą twarz. Znaczy ja mam takie odczucie oczywiście.  Ale z chęcią włączę go do porannej mojej rutyny pielęgnacyjnej.

TRESEMME Spray Termoochronny Keratin Smooth  Cena 24.99 zł / 200 ml


Spray który służy do ochrony włosów przed wysoką temperaturą . Wiecie suszarki, prostownice nie robią dużo dobrego a raczej lubią niszczyć nam włosy.  Ja nie używam pomino tego takich produktów i to pójdzie dalej w świat. 

MARION Krem do rąk i paznokci Cena 6.70 zł / 50 ml


Podoba mi się opakowanie kremu. Prawda że przyciąga uwagę:)? Jeden minus mam dotyczący tego kosmetyku.  Nie lubię zapachu pomarańczy w nich. Ale jeden plus zapachszybko znika na dłoniach.  Więc chyba zostanie ze mną:)

To był produkt wymienny. Można było też dostać inny krem do rąk z firmy INELIA .


BIOTANIQE Serum naprawcze  Cena 24.99 zł / 25 ml


Serum naprawcze jesr opisane jako eliksir młodości stworzone , by walczyć z oznakami upływającego czasu.  Ja go potraktuję jako coś nawilżającego pod krem. Czy zmarszczki mimiczne się liczą by używać te serum :)? Cieszy mnie ten produkt , bo nie mam już żadnego serum. To był produkt dla klientów VIP :)

Był wymienny z innym serum tej samej firmy .

I to tyle :)


Grafika pudełka jest ładna prawda :)?  Nawiązuje bardzo do tego miesiąca zimowego :)

Co sądzicie o nowym pudełku?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Mnie niestety zawartość grudniowej edycji nie powaliła na kolana :( Cieszę się, że zrezygnowałam z dalszej subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się podoba. Mam mało kosmetyków więc te się przydadzą

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)