6 grudzień:)

Hej :)

No i przyszły Mikołajki:) Jeden z ulubionych moich dni w roku. Oczywiście Mikołaj u mnie też był.  A u Was ?

A teraz pokażę co w okienkach miałam z kalendarzy:)


W Mikołajkowym okienku w kalendarzu Yves Rochel znajdowała się odżywka do paznokcji. Ale  pewnie można też jej użyć jako bazę pod lakier.  Ja w sumie  nie używam nic do paznokcji ,  więc pewnie pójdzie to jako prezent. Ale produkt jest fajny.


W kalendarzu Sylveco wylosowałam smierdzioszka i to dosłownie.  Jak ten produkt śmierdzi to głowa mała. Będę go używać oczywiście pomimo tego.  Mam przesuszone dłonie jak zawsze o tej porze roku i przyda mi się ten produkt.


W Kinder było małe jajeczko kinder :) Mniam :)


A w Milka znalazł się sam Św. Mikołaj :) No w końcu to jego dziś dzień:)

I co sądzicie tym razem o tym dniu :)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)