23 grudzień:)

Hej :)

Nareszcie już 23 grudzień a jutro już Wigilia :) To moje ulubione Święta  i zawsze z chęcią czekam na nie.

A dziś przechodzę do przedostatniego postu z kalendarzami.  Było fajnie codziennie je otwierać:)


 W okienku 23 w kalendarzu Yves Rochel znalazło się coś z kolorówki. Tym razem jest to coś do brwi.  Użyłam to i nie pasuje do mnie:) Albo nie umiem obsługiwać się tym.


W Sylveco z kolei była lawenda. Nie użyję jej do niczego ale mam pewien pomysł.  Leży sobie w  garderobie i odstrasza mole :)


W Milce był bucik :) Oj tak dużo się nachodzimy przed Świętami i w same je .

Nie ma dziś kalendarza z Kinder bo zapodziało mi się coś z okienka 23.

I to tyle :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)