10 grudzień:)

Hej :)

Dzisiaj wyjątkowo późno przychodzę z postem , bo nie miałam dziś siły na nic.  Nie dawno też otworzyłam kalendarze. Jutro jeszcze będę mieć taki dzień a potem już z górki .

A co znalazłam dzisiaj w kalendarzach?



I co mi się znalazło w kalendarzu Yves Rochel? Peeling który pachnie morelami :) Ładny zapach i z chęcią użyję go na twarz.


W kalendarzu Sylveco wylosowałam  żelową regenerację do twarzy , ciała i włosów.  To coś takiego jak żele aloesowe. Użyję bardzie latem chyba.


Dzisiaj w Kinder było coś innego . Mikołajek się pojawił:)


I księżyc w Milce:) A no tak piszę post wieczorem to i już dawno jest na niebie:)

I co Wy na tą dzisiejszą zawartość?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)