Zamówienie ze sklepu GlamBella

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem a w sumie takim małym przerywnikiem. Szykuję się na 1 grudzień a dokładniej też na sobotę:) Ale to zobaczycie pod inmymi postami i myślę że będzie miło spędzony czas ze mną:) Już nie mogę się doczekać i odliczałam ten czas od początku listopada:)

A teraz coś dla młodszych dziewczyn:)

Kupiłam sobie takiego jak by boxa i nie wiedziałam co może się znajdować w środku. Zapłaciłam za to 30 zł + przesyłka. Co znalazłam w nim to zobaczycie niżej:) 


Bryloczek jak bryloczek. Nic ciekawego i w sumie dla mnie to zbędny gadżet.  Najmniej mi się spodobał i nie przyda mi się do niczego.  Leży sobie w szafce i się kurzy. Może komuś go oddam:)


To z kolei fajny gadżet ale nie używam go. No bo jednak preferuję zamykane etui do telefonu. Ale rozumiem szał na niego bo parę razy użyłam. Dobry jest przy oglądaniu czegoś na Youtube lub Netflixie:)Akurat z tego się ucieszyłam i może jeszcze kiedyś użyję:)


Fajna poszewka na poduszkę:) I z chęcią użyłam jej i zdobi ładnie moją kanapę.  Jestem tu bardxo na tak. No i lubię jeść donaty:)


Opasel nigdy za wiele i z chęcią jej używam.  Dobrze trzyma włosy i ma modne pompony :) Fajnie to wygląda po nałożeniu jej na włosy:) Jestem na tak i to bardzo:)


No i do zamówienia każdy dostaje zdjęcie z autografem. Fajna promocja siebie prawda :)?

A gdy by ktoś nie wiedział to sklep znanej youtuberki GlamPauli lub GramPauli. To moja jedna z moich ulubionych youtuberów:) A z chęcią ogladam jak otwiera kalendarze adwentowe teraz:)

Co sądzicie o tym mini boxie ? I o samej GlamPauli i jej kanale ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Oglądałam sporadycznie jej kanał, ale - z całym szacunkiem do niej - wydała mi się jakaś 'dziecinna' i przez to skończyłam. A z tej zawartości nic by mi się nie podobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że rzadko oglądam polskiego youtuba. Niestety rzeczy z boxa zdecydowanie nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to taki kanał dla gimbazy;p Paula jest bardzo sympatyczna, ale tak jak wspomniała Iwonka, zachowuje się dziecinnie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat pochodzi z miasta gdzie studiowałam i sporadycznie oglądałam jej kanał, ale obecnie nie oglądam jej bo podobnie jak dziewczyny, że to kanał dla młodszej widowni z całym szacunkiem nie mam nic do niej, ale na dłuższą metę nie mogę jej oglądać bo mnie irytuje... Z zawartości boxa raczej bym nie była zadowolona...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)