Moje mini zakupy:)

Hej :)

Powiem Wam że prawie nie mam zapasów i większość kosmetyków używam na bieżącą:) Ogromnie się z tego cieszę:)Cześć też trzymam w 2 pudełkach do oddania i na prezenty:) Miałam więcej nowości ale już je użyłam:)

A oto mini pokazanie co kupiłam :)


Weszłam do Rossmanna po raz kolejny i kupiłam w sumie więcej produktów.  Ale już były w denku i to głównie żele do ciała i twarzy:) A to produkty to w sumie dość nowe produkty ale już w użyciu:) Maseczkę dziś zrobiłam :) Więc tak kupiłam maseczkę czekoladową Dr. Mola. A poza tym żel pod prysznic który był u mnie nowością.  Pomimo że nie przepadam za cytrusami to ten zapach jest boski:) No i nowa paletka Lovely.  Wiem że zbiera bardzo skrajne opinię w świecie blogosfery i na youtube.


No i kolorki są ciekawe dla mnie i takie moje właśnie:) Wiecej o niej opowiem w innym poście. A Wy co sądzicie o niej ?


No i przyszedł czas na Biedronke. Ostatnio nie ma nic ciekawego z kosmetyków tam , więc wzięłam tylko maseczkę.  Jestem ciekawa jej bo lubię bąbelkujące.


A to już darmoszki:) Do zamówienia mojego dostałam gratisy:) A zamówienie będzie tajemnicą do grudnia:) Ale możecie się sami domyśleć co to może być:) Więc perfum dostałam aż za 1 gr. :) Wiem zawrotna cena a wartość ich jest 60 zł? Chyba tak jeśli nie mylę:) Dostalam też powitalny prezent czyli krem na dzień.  Jestem jego ciekawa i taka mała ilość się użyje szybko :)A próbki to próbki o których się zapomina:)

I to tyle :)  Znacie coś?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Paleta cieni z Lovely mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś kupiła kalendarz adwentowy? :) Ja Isane sobie odpuszczam, bo ostatnio mnie rozczarowuje, wolę Balea

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)