BeBlossy Coffee Time listopad 2019

Hej :)

Wczoraj przyszedł do mnie świeżutkie BeGlossy. Czy jestemz niego zadowolona? Dowiecie się tego niżej.  Ale powiem jedno mam mieszane uczucia i skoro produktów oddałam już.

A i zobaczycie jak ładnie w tym miesiącu pudełko wyglądało:)



A zawartość jego niżej się prezentuje:)


PIERRE RENE Płynna pomadka matowa Matte Fluid Lipstick  Cena 19.99 zł / 6 ml



Porażka jeśli chodzi o kolor i to bardzo.  Dostałam szminke która ma taki kolor że mało komu będzie on pasował.  Najpierw myślałam że coś pomylili i dostałam korektor:) Sama w sobie na uatach jest ok.

GLISS KUR Ultimate Repair Szampon oraz ekspresowa odżywka regeneracyjna
Cena szamponu 11.99 zł / 250 ml 
Cena odżywki 13.99 zł / 200 ml


Ten duet akurat mnie ucieszył i z chęcią go użyję.  Szampon już czeka na użycie w łazience:) Z kolei odżywki te zawsze mnie ciekawiły , ale jakoś z półki sklepowej nie wzięłam jej nigdy:) Z chęcią sprawdzę czy się sprawdzi u mnie. A wiem że opinie dobre zbierają:) Tylko czy kreatyne polubią moje włosy.  Ale to się okaże po użyciu ich:)

NEESS Lakier klasyczny Cena 5.99 zł / 5 ml



No cóż ten produkt już poszedł w dobre ręce:) Ja mało kiedy maluję paznokcie i lakiery mi się tylko marnują. Ale kolor nie najgorszy mi się trafił tym razem:)

BODYBOOM Peeling kawowy  Cena 65 zł / 200 g


Co do tego produktu mam mieszane uczucia.  Czy mnie ucieszył? Gdy bym go nie znała to by mnie ucieszył.  I gdy bym nie miała jeszcze w domu dwóch mniejszych wersji jego :) Jedyny plus każdy co mam to ma inny zapach:) Tak wiem że te peelingi są drogie i bardzo dobre.  Ale jakoś on mnie nie zachwycił.  Spróbuje jeszcze podejście do niego zrobić i może zmienię zdanie. 

To był najdroższy wariant w pudełku.  Można było jeszcze dostać inne kosmetyki ale o wiele tańsze. Otrzymałam 1 z 7 produktów do wyboru.


 L' BIOTICA Carmel Coffee Mask Cena 16.80 zł / 23 ml


Maseczka w płachcie zawsze się przyda. Ale oddałam ją bo jakoś wolę te zmywalne. E produkt sam sobie na duży plus :)

MK CAFE FRESH Świeżo palona ,prosto z MANUFAKTURY Kawa ziarnista BRAZIL MOGIANA
Cena 21.99 zł / 0, 25 kg


Taki prezent fajnie jest dostać:) No mi się nie przyda bo nie piję kawy. Ale mam komu oddać i z przyjemnością dam taki prezencik:)

A tu kodzik rabatowy :) Jak ktoś chce to może skorzystać z niego:)


 Co sądzicie o tej edycji pudełka  ? Dla mnie w miarę fajne , ale więcej niż połowę produktów poszło do oddania. 


Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zawartość to porażka , niestety.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ok ale większość oddałam zawartości.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)