BeGlossy Lovely Look wrzesień 2019

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem dotyczącym pudełka , które przychodzi do mnie co miesiąc.  A co się znajdowało w nim to zobaczycie niżej:)


 SESSIO Multifunkcyjny krem BB do włosów   Cena 14. 99 zł / 100 ml


 Bardzo mnie zaciekawił mnie ten kosmetyk .Lubię w takiej formie produkty do włosów.Wypróbowałam 2 razy i jestem na tą chwilę zadowolona z efektów. Więcej w odzielnym poście:)

SELFIE PROJECT  Jagodowy olejek do ust  # PocketHero  Cena 14.99 zł / 6 ml


Uwielbiam produkty do ust i z checią już go użyłam :) Jestem zadowolona że moje usta czują ulge po jego zastosowaniu. Jedynie zapach ma chemiczny i nie przypomina jagody.

SELFIE PROJECT  Cukrowy peeling do ust # SugarKiss  Cena 13.99 zł / 6 g


Też już ten produkt wylądował u mnie na ustach. Nigdy nie  miałam potrzeby by kupić peeling do ust.  Nie mam ich bardzo przesuszonych i praktycznie nie mam z nimi żadnych problemów. Więc taki produkt dla mnie był zbędny. Ale cieszę się z niego i będę używać. Tu też jest zapach chemiczny i mało podobny do malin.

BIOTABIQE GREEN DETOX Antyoksydacyjny krem / żel matujący  Cena 24.99 zł / 50 ml


Krem traifił już do łazinki i czeka na swoją kolej :) Myślę że w tym tyg już go wypróbuję. Cieszę się że pojawił się w pudełku. Akurat kremów nie mam dużo i praktycznie na dzień zero :) Ten produkt był wymienny.

SHEFOOT Peeling naturalny do stóp Cena 20.99 zł / 100 ml


Peeling do stóp z checią przyjmę zawsze :) Akurat jeden mam na wykończeniu i z ten wskoczy za tamten. Z niego jestem bardzo zadowolona i oby więcej takich produktów w pudełkach:) Ten produkt był wymienny.


Dodatkowo okazało sie że jest też w opakowaniu peelingu krem do stóp:) Fajnie bo coś nowego wypróbuję i krem mój do nóg też mi się kończy:)

 CND BY EKERT Lakier winylowy Vinylux  Cena 29 zł / 15 ml


Tak kolor to dostałam szalony nie powiem :) Użyłam go na paznokcie i cóż 7 dni mi się nie trzymał.  W dwa dni zaczął mi schodzić i raczej obietnica producenta nie  bardzo mi pasuje.  No chyba że komuś innemu się trzymam tyle dni , to dajcie mi znać.   Nie ucieszył mnie za bardzo lakier do paznokcji. Praktycznie nie maluję ich i nie robię też hybryd. Więc w sumie takie produkty tylko u mnie leżą . To był produkt wymenny.

SCHAUMA Szampon do włosów Nature Moments  Cena 9.99 zł / 400 ml



Prezent na życzenie fanów lub jak kto woli klientów BeGlossy :) No właśnie używałam ten szampon i oddałam końcówkę jego. Na początku było ok ale potem przesuszył mi włosy.  I do tej pory mam z tym problem. Podziekuję temu panu. I cóż gdy by inny był szampon to pewnie by mnie to ucieszył on.


Ten post piszę 4 dni bo nie mogę się wyrobić i mam za dużo na głowie.  Ale nareszcie napisałam go :)

Co sądzicie o produktach ? Znacie coś?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zawartość boxa jest całkiem przyjemna. Podoba mi się, bo są to produkty które na pewno bym zużyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje ostatnie pudełeczko z Beglossy... :/ Jakoś zawartość kolejny raz mnie nie porwała :/ Owszem zużyje, ale bez jakiegoś wielkiego wow :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi przypadła do gustu:) Ale każdy ma inne preferencje:)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się zawartość boxa! Z zaprezentowanych miałam przyjemność testować produkty marki SHEFOOT :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)