BeGlossy Gorączka złota sierpień 2019

Hej :)

I znowu upał mamy aż chce mi się w domu siedzieć lub wychodzić wieczorami :) Nie lubięjak tak grzeje i dla mnie to koszmar taka pogoda.

Przychodzę do Was z nowym BeGlossy z którego jestem zadowolona w 100 % :) A to nie często się zdarza:)


A oto co znalazło się w pudełku:)



DR.SEVERIN FOR WOMEN  Body Aftershave Balm Original  Cena ok. 43 zł / 30 ml Travel Sive


Balsamik zawsze się przyda a najbardziej w takiej miniaturce. Ten jest przeznaczony by używać go po depilacji lub woskowaniu. W sam raz na letnie dni które mamy nadal :)Jedynie zapach mi nie pasuje bo dla mnie jest trochę meski. Ale da się to przeboleć , jeśli będzie dobrze działał. Firmy nie znam i fajnie bo coś nowego poznam :)

REVERS COSMETICS  Lumi Strobing Professional Highlighter Palette  Cena 14.99 zł / 12.5 g


Co raz więcej mi rozświetlaczy przybywa i te też chętnie zostawię sobie:) Pierwszy raz mam paletkę z paroma rozświetlaczami. Cieszę się bo kolorki są fajne i mogą mi przypasować. Mam nr. 2

EFEKTIMA  Hydrożelowa maska do twarzy HIALU-LIFT    Cena 14.76 zł / 1 szt.


Takiej maseczki to ja jeszcze nie miałam. Tym bardziej jestem jej ciekawa. Jak myślicie te hydrożelowe maski są dobre ? Zrobię sobie ją przed jakimś większym wyjście a we wrześniu będę miała takie :)Cieszę się z niej bo lubię maseczki:)

Był to produkt wymienny.  Można było też dostać Maskę do twarzy GOLD PEEL-OF

FA Myjący peeling do ciała  Island Vibes Hawaii Love  Cena  13.99 zł / 200ml


Lubię peelingi chociaż nie w tej postaci. Wiecie o co mi chodzi pewnie:) Ale pomimo tego ucieszył mnie ten produkt. A to czemu? Bo ładnie pachnie i jesienią będzie mi kojarzył się z letnimi dniami :)

TOŁPA dermo face , sebio. maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości  
Cena 9.99 zł / 25 ml



Powtórka z poprzedniego pudełka ale tym razem planowana:) BeGlossy obiecał nam coś i dotrzymał slowa. Wiem to są szaszetki a nie tubka . Ale mnie cieszy bo jednak szaszetki szybkiej użyję.  Nie zmieniłam zdania i jestem ciekawa tego produktu :) Cieszy mnie że jest do mojej mieszanej cery :)

BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Gold  Cena 17.90 zł / 150 ml



Jedyny produkt który był znany wcześniej:) Pomimo że maseczki i odżywki do włosów idą mi wolno to się cieszę z tego produktu. Moje włosy po lecie będą potrzebowały mocnej regeneracji. Pierwszy raz tak bardzo mi się rozjaśniły. Słyszałam o niej dobre opinie to tym bardziej jestem jej ciekawa:)

AA Odżywczy krem wygladzający pod oczy Golden Ceramides  Cena  27 zł / 30 ml


Krem pod oczy się zawsze przyda . Używam je to tym bardziej cieszę się z niego. Zobaczymy czy nawilży i wygładzi okolicę ppd oczami :)


Jak ktoś chce skorzystać to też mam rabacik :)

I to tyle:) Co sądzicie o nowym pudełku:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)