Kosmetyczna blogerka na Influencer live Poznań 2019

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem :) Byłam 11-12 maja w Poznaniu na Influencer Live Poznań , po  raz drugi a właściwie pierwszy:). A czemu? A bo nazwa się zmieniła w tym roku:) Dawniej było to Blog Conference Poznań. Przyjechałam już 10 maja do Poznania. Miasto mi się podoba i z chęcią wracam do niego.

A oto jak się bawiłam:)



Wydarzenie było na Międzynarodowych targach poznańskich.  Prawda że ładnie prezentuje się wejście szklane od strony Dworca głównego w Poznaniu:)? Mi ten widok nigdy się nie znudzi.

A jak było na konferencji:) ? A to niżej Wam pokaże:)



Powitanie było jak co roku oficjalne o godz 10 :) Tym razem był zaproszony każdemu znany polityk Robert Biedroń :) Miły facet ogólnie i jego przemówienie mi sie podobało :)




  Następny znany każdemu był Szymon Hołownia:) Tak wiem większość jak i ja znamy go z Mam talent:)  Wywiad z Szymonem miał nazwę Jak robić dobrze ? Temat bardzo tajemniczy i intrygujący jak ktoś to przeczyta:) Mówił min. o początkach działalności w Afryce i o akcji
" Przybij nam 5 " . Szymon prowadzi fundację Dobra fabryka.


 No i blogerka urodowa musiała być na temacie prelekcji który ją bardzo zainteresował:) Prelekcja nosiła nazwę Jak zachować niezależność będąc popularnym twórcą Beauty? Prowadziły go świetne dziewczyny a jedyną prawdemówiąc znałam Czarske. Dziewczyny poruszały bardzo dobrze znane tematy w świecie beauty. Mówiły o tym że nie ppwinno się brać wszystko co nam w ręce wleci. Chodzi tu o współpracę oczywiście.  Ja nie mam zadnej i nie czuję się z tym źle. Tak samo mówiły o tym by po tyg nie reprezentować kosmetyków.  Bo co możemy powiedzieć o kremie do twarzy po tygodniu używania.  Myślę że nie wiele i wiele blogerek zdaje sobie z tego sprawę.  Mówiły też o początkach swoich i tym jak zaczynały się u nich współpracę.  Uważam że dla beauty blogerek byla to przydatna prelekcja. Bo zdarza się tak jest że blogerki i youtuberki biorą wszystko co im wpadnie w ręce. Zdarza się tak że kłamią i piszą by przypodobać się danej firmie.  A to już noe jest fajne. Bo jak po nie testowaniu kosmetyku , można coś o nim powiedzieć.  Rozumiem że można pierwsze spostrzeżenia dać , ale nie pełną recenzję.  Dla mnie takie blogerki nie są rzetelne. A to psuje renomę tym które piszą .


Znany youtuber Stuart Burton udzielił wywiadu Olivii Dros. Nazwa wywiadu nie dla kazdego dużo pewnie mówiła i była to " Long-term relationship ". A o czym mówił? Między innymi opowiadał o tym jal budować wizerunek influencera czyli potocznie blogera i youtubera . Mówił też o współpracach ale tych dłuższych.  Też wspominał jak u niego wyglądały te współpracę . Ciekawy był wywiad ale wiadomo że nie trwał długo.

Byłam też na innych ciekawych prelekcjach , ale nie każdy na zdjęcia się załapał .  Bardzo mnie zaciekawiła prelekcja Macieja Budzicha. Prelekcja nosiła nazwe Jak zebrać pieniądze na swoje projekty , idee, marzenia czyli czego nie powiedzą platformy crowfundingowe. Tal mi to teżteż nic nie mówiło :) Inaczej mówiąc mowa tu o kampaniach ale trochę innych. By zbieracie pieniądze na dany projekt.

Wieczorem w sobotę odbyła sie Gala Twórców która wyłaniala najlepszych twórców w danej kategorii. Ja też startowałam:) Nie załapałam się do finału ale i tak dumna jestem z siebie:)

Po Gali odbyło się jak co roku After party. Czyli inaczej mówiąc impreza podczas której można było poznać więcej osób i dobrze się bawić.



W niewiele już było spokojniej jak dla mnie. Nie gnałam tak a wyjazd z Poznania miałam p0 13. Byłam na śniadaniu Lidla które było bardziej w mini wersji. Chyba nikt nie najadł się tam :)  Jak dobrze ze McDonalds jest blisko prawda:)?

Co jeszcze poza prelekcjami było na wydarzeniu ?

Oczywiście stoiska z firmami. I tu jak zawsze też ciekawego zawsze coś się działo. Mnie oczywiście parę firm interesowało a jedna wyjątkowo:)


 Lidl był odpowiedzialny za jedzonko i przekąski.  I powiem że przekąski były pyszne plus napoje:) A o śniadaniu Lidla już wyżej krótko się wypowiedziałam . Na dworze można było też zjeść coś na ciepło.  Ale ja znowu w tym roku również nie spróbowałam:) Za rok muszę koniecznie zjeść coś od nich:)


 Można było też spróbować szuszone warzywa do schrupania :) Producent tych pyszności to MicroFood :) Tak to producent Polski:) Najbardziej mi posmakowało pikantne mango:) Jestem ciekawa innych przekąsek od nich :) I też lizak był czyli cos na słodko:) Ale to już na innym stoisku było.


 No to blogerki urodowe czy trzeba Wam to przedstawiać:)?  Znane kawowe peelingi można bylo dostać:) Jeden za zgłoszenie i dostawało się dwa kupony za to. Można było wybrać peeling lub watę cukrową. Oczywiście ja wybrałam to pierwsze:) Samemu można było upiększyć sobie opakowanie:)Co widać na zdjęciu ja to zrobiłam:)I z tego właśnie najbardziej się cieszyłam.  Dam mu drugą szansę:)


Na jednym ze stoisk można było dostać torbę z różnymi specyfikami. Ja miałam międzyinmymi balsam Dove. Użyję oczywiście go :) Jak zawsze było mozna dostać oto takie torby :) Ja ogólnie przywiozłam dwie i powiem Wam że się przydają:)

Co mi daje taka konferencja ?

Dzieki niej mogę poznać innych świetnych twórców. Przekonać się jacy są na żywo:) Spotkać się ze znajomymi których już znam bo się widujemy raz na rok :) Posłuchać świetnych prelecji i wynieść coś zawsze z nich. Być po prostu tam i świetnie się bawić.

To mój drugi raz i nie ostatni.  Myślę że na konferencję tą będę jeździła co roku :) Naprawdę to wydarzenie godne bycia tam :) Każdemu twórcy internetowemu polecę ją zawsze:) I organizatorzy dużo robią w tej kwestii. Im najbardziej należą się podziekowania za super dwudniową imprezę:)

A teraz jeszcze trochę Poznania pokaże:)






No i to tyle :) Co sądzicie i mojej krótkiej w sumie relacji:)? Byliście też na tej konferencji?Jak Wam się podobało:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Fajne są takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)Ale jedynie na tej konferencji byłam . Nie mam porównania z innymi .

      Usuń
  2. Z chęcią zajrzę:) I to prawda co mówisz. Ja często blogi czytam inne i wyłapuję ciekawe rzeczy z nich.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)