Pielegnujący płyn miceralny Nivea

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem produktu który polubiłam:)  A jest to płyn do zmywania makijażu na naszej twarzy :) O dziwo użyłam go dużo jak na mnie:) Potrafiłam taki produkt mieć nawet ponad rok :)

A oto co sądzę o nim :)



 Płyn znajduje się w podręcznej buteleczce , którą można łatwo zapakować do kosmetyczki . Wiem bo był on że mną na ostatnim wyjeździe:) Płyn można dozować i nie marnuje się.  A to jak wiadomo jest duży plus.  Lubię markę Nivea i większość mi sie sprawdza ich produktów.



Najważniejsze co robi zmywa oczywiście makijaż . Od kiedy używam żel do mycia twarzy z Isany , to każdy płyn szybko to robi :)  Ten trochę szczypał mnie w oczy jak za bardzo potarłam wacikiem . Ale nauczyłam się go używać i jest co raz lepiej:) Nie łzawią mi oczy ani nie mam mgły . A jak wiadomo to może utrudnić zmycie makijażu .

Nie przesusza mi twarzy ani nie mam napiętej twarzy . Czy redukuje zaczerwienienia ? Nie wiem bo po kapieli zawsze jestem buraczek:)

Dla mnie płyn ma głównie zmywać makijaż .  Od pielęgnacji twarzy mam kremy i inne wspomagacze.

Ale z tego jestem zadowolona:)

Znacie go ? Jakie plany lubicie i Wam sie sprawdzają?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Dawno już nie sięgałam po tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety produkty tej marki się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie u każdego się sprawdzają i to jest normalne:)

      Usuń
  3. Lubię płyn dwufazowy do demakijażu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie miałam jego:) W sumie to moj pierwszy płyn z Nivea:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)