Peeling pod prysznic Isana

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o limitowanym peelingu do ciała z Isany.  Uwielbiam ich limitowane serie a najbardziej żeli:)

Czy fajny był peeling ? Tego dowiecie się niżej.


 Produkt jest w standardowym opakowaniu tej marki. Zazwyczaj peelingi jak widzę są w tych opakowaniach. Szata graficzna jest miła dla oka i ona przykuła moją uwagę:) Nawet nie przesadzili mnie to że pomarańcz jest na opakowaniu:) Nie przepadam jak wiecie za cytrusowymi zapachami . Pod koniec opakowania trochę trudniej wydobyć produkt.  A ja uwielbiam do końca każdy użyć.

Skóra po nim jest gładka i fajna w dotyku . Ale jak wiadomo zawsze po balsamem się smaruję .   Zapach no właśnie jaki ma. Z jednej strony czuć pomarańcze a z drugiej strony słony karmel .  No jak by tu ująć dla mnie pachnie to jakimś znanym dla mnie lekarstwem .  Zapach po dłuższym stosowaniu zaczął mnie przytłaczać.  Dla mnie peeling to był taki bardziej żel pod prysznic z drobinkami zatopionymi.  Nie był to mocny zdzierak a raczej z tych bardziej lekkich.  I w sumie lubię takie i moja skóra też . Więc nie każdemu przypasuje on . Ci co lubią mocniejsze zdzieraki nie będą zadowoleni .


Tak wygląda jego konsystencja . I widać ledwo drobinki zatopione w żelu.  No to dla mnie taki przyjemniak na szybko pod prysznic . Ale nawet kolor ma pomarańczowy 😀


Znacie go ? Znacie peelingi z Isany i co sądzicie o nich  ? Jakie polecacie i jakie lubicie ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Widziałam go w Rossmannie, ale nie kupiłam. Peelingi Isany jakoś mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby stanowczo za słaby. Taki zwykły żel niż coś do peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam peelingu, ale lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)