Mój nowy projekt :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym nowego projektu :)Nowy projekt tym razem będzie dotyczył paletek cieni :)

Mam ich tylko 5 , bo 3 się pozbyłam.  Więcej nie muszę mieć ale wiadomo jak to jest :) Zamierzam 4 z nich jak najwięcej zdenkować:)

Każdą będę przez mesiąc używać i zobaczę jak mi idzie zużycie.  Będą oczywiście posty co miesiąc dotyczące moich efektów:)

Jak wiecie jeden projekt już ciągnę na blogu i fajnie mi idzie:) Tam widzę postępy:) I tu mam nadzieje że też będą:)





Tyle mam paletek i tyle mi starczy:) Najnowszą już Wam pokazywałam z-zakupów w Warszawie:)

Pewnie jesteście ciekawi która wybrałam jako pierwszą paletke do projektu:)

A oto ona :)


 A oto ona:) Lubiana przezemnie  Revolution Sophx.  Oczywiście Wiem że większość sobie zna tą paletkę .  Mam zamiar zmierzyć się z tym wyzwaniem , bo mało kiedy się maluję.  Teraz chociaż oczy będę tylko malować:)

W niedzielę jedynie będzie odpoczynek od tego, bo wtedy pędzle będę myc :)



Tak wygląda zużycie na dzień dzisiejszy:) W 2 tyg zrobiłam denko w jednym cieniu.  I to dla mnoe wyczyn , bo pierwszy raz mi sie to udało:)

Nie wszystkie cienie będę używać z paletki . Jak wiecie każdy lubi inne kolory i mi nie każdy przypasował.  Ale to tylko garstka bo większość polubiłam:)

Trzymajcie kciuki za mnie :) Bo to dla mnie duże wyzwanie i wierzę że mi sie uda:)

Znacie tą paletkę i co sądzicie o niej?  Co sądzicie o moim wyzwaniu:)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. ja ostatnio trochę rozdałam/sprzedałam - m.in. wszystkie z MUR właśnie :D mam Nablę x3 i nową paletę Affecta i nie kupię żadnej nowej, póki nie zapiszę się na kurs wizażu :D
    powodzenia w projekcie!!! dla mnie takie coś jest chyba nieosiagalne, hahahaa.

    niebopauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ciężko bo praktycznie nie maluję się:) Ale oczy zacznę by paletki ruszyć chociaż:)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory ma ta paleta. Powodzenia w zużywaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)