Mój mały projekt:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem mojego jednego z projektów:) Powiem Wam ze jestem bardzo zadowolona;)

Przez miesiąc używałam tych błyszczyków:)




Musiałam niektóre używać w zamian za inne :) A czemu ? Pewnie się domyślicie same :) Każdy lubię i z chęcią je używałam;)


 Udało mi się przez ten miesiąc użyć 3 błyszczyków.  Jestem bardzo z siebie dumna :)Jak widać projekt mój zdaje test:) A ja dzięki temu mam mniej ich :) Nadal mam zamiar go prowadzić aż wykończe następne:)Revolution sam mi się skończył i nie wiadomo jakim cudem. Jak zaczynałam go używać to było go pełno. W miarę szybko poszedł mi Rosie . Najdłużej używałam tego środkowego z Eveline .


 Kończyły mi się tamte , to używałam te dwa. One właśnie przechodzą dalej do projektu.  I teraz przez miesiąc będę je używać. Cieszę się że jeden z nich może w tym miesiącu skończyć się . A który dowiecie się za miesiąc:)



A to reszta mojej kolekcji.  Dwa nowe i też je z chęcią używam.  Jedynie dwa ostatnie osobniki  nie są używane.  Moje nowości będę używała po za projektem . A jak się skończą to lepiej dla mnie prawda :)?

To by było na tyle :) Jestem naprawdę bardzo dumna z siebie:)

Co sądzicie o moim projekcie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Uważam że Twój projekt był naprawdę bardzo fajny :) Ja za błyszczykami nie przepadam, zdecydowanie wolę mat na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal go prowadzę:) I dziękuję:) No ja odwrotnie wolę:)

      Usuń
  2. Przy takim wyborze ciężko się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie do końca:)Ale staram się użyć wszystkie z projektu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)