Buble...oj tak

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o bublach kosmetycznych.  Co lepsze nigdy nie było takie postu u mnie. Zazwyczaj mi się kosmetyki sprawdzają a jak nie to oddaję dalej.

A oto co mi się nie sprawdziło :)




Tej firmy nie muszę chyba nikomu przedstawiać.  To oczywiście sławna Nacomi . Lubię od nich krem pod oczy:)

Ale za to tego kremu nie cierpię.  Zapach mnie odstrasza. Lubię olejek arganowy ale nie w tym wydaniu. Dla mnie najgorsze połączenie jest to olejek arganowy z olejkiem migdałowym. Tego zapachu nie jestem w stanie znieść w żadnym kosmetyku.

A i jeszcze coś działanie.  Koszmar i jeszcze raz koszmar.  Po wsmarowaniu w skórę nie chce się wchłonąć.  Mam wrażenie że mogę całe wieki czekać na to. Do tego ręce nie są wcale nawilżone. 



No cóż nie ma super składu to i buzia moja poczuła to.  Na początku było ok ale potem zaczęło mnie zapychać. A mało które kosmetyki mi to robią.  I wcale specjalnie nie nawilżał.

A tak jego zapach to koszmar dla mnie. Lubię toniki które jednak ładnie pachną . 

To niby bardziej mgiełka tonizujaca i powinna być super na ciepłe dni. Ale myślę że dla mnie nie.



Szampon na początku fajnie sprawdzał.  No ale właśnie przez dwa mycia. Zaczął mi przesuszać włosy i to nawet po użyciu odżywki.  Musiałam ratować się innym szamponem. I udało mi się włosy uratować:)

Moje włosy nie przepadają za naturalnymi specyfikami. I mało który szampon z takich się sprawdza u mnie.

Używam go do mycia pędzli. Tu sprawdza się idealnie:)

Oczywiście to moje odczucia dotyczące tych produktów.  Innym mogą się sprawdzać.

Znacie je ? Co sądzicie o nich ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Na szczęście nie znam nic, nic mnie też specjalnie nie kusi :) W kwestii kremów do rąk mam swoich ulubieńców, organic shop się u mnie słabo sprawdza, więc oprócz peelingów które lubię nie mam ochoty na nowości. Z kolei delia jest firmą która specjalnie mnie nie przekonuje, chociaż ostatnio skusiłam się na ich masło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling miałam z Organic Shop, ale wolę inne:) Kremy mam też ulubieńców

      Usuń
  2. U mnie jest to samo, moje włosy nie przepadają za naturalnymi składami, wolę pachnące kosmetyki niż naturalne, ale też nie lubi parafiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Większość i tak mi się sprawdza kosmetyków:)

      Usuń
  4. U mnie z Nacomi też jest różnie. Jedne kosmetyki sprawdzają się świetnie, inne to kompletna porażka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)