Zakupy z Warszawy :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was postem z zakupami z Warszawy.  Byłam w ostatni weekend w stolicy:) Jak zawsze robię zakupy w Galerii Mokotówalbo w Złotych tarasach:) Ale tym razem byłam tylko w tej pierwszej :) Może nie są one duże , ale myślę że dość fajne dla mnie:)

Odwiedziłam Empik, TBS czyli The Body Shop i Sephore.

A oto co przywiozłam ze stolicy:)

 Kupiłam sobie na promocji trzy produkty ale jeden oddałam .  Zostawiłam sobie maselko do ciała z olejem arganowym.  Tego zapachu jeszcze nie miałam.  

A najlepsze myśląc że bananowy żel chcę wzielam co innego :) W domu dopiero czytając okazało się że to odżywka do włosów :) Ale lubię ten zapach więc z chęcią użyję:) Mała pojemność w sam raz na wyjazdy:)

 A te pudełko było bardzo ciekawe, no to to taki box:) Samo co kompunujemy co jest dużym plusem:) Ja kupiłam dwa , ale jeden dałam w prezencie :) A drugi dla siebie wybierałam:)


 A oto jak się prezentował w środku:) Mi się podoba wszystko i ładnie zapakowane było to :)



Tak się prezentuje jego zawartość :) W środku był żel do mycia ciała . Ja wybrałam spbie truskawkowy.  Tu akurat znam ten zapach i wiedziałam czego mogę się spodziewać:) Drugą większa butelka to szampon bananowy. To dla mnie nowość i jestem bardzo jego ciekawa. Następna to myjka i można bylo sobie wybrać też kolor :) Ja wzięłam taki dziewczęcy bardziej :)  Do tego można bylo dobrać sobie krem do rąk .  U mnie oczywiście wylądował kokosowy . Kremy do rąk od nich mi sie sprawdzają .  A do tego dochodziła maseczka do twarzy w saszeczce.  Też można bylo sobie wybrać.  No jak waszym zdaniem podoba się Wam ten box?

Dla mnie fajny idea poznania więcej produktów tej firmy .  Można było też kupić droższy.  Mój kosztował 49 zł a drugi ten większy 99 zł .  Wiecie że kosmetyki TBS nie należą do najtańszych .  Więc box w dużej mierze jest tańszy i to sporo .


 Lubię książki tej autorki,  więc kupiłam sobie następne 2 pozycje . Do tego dostałam 3 gratisy 😀 Pierwszy raz chyba to mi się trafiło w Empiku. 


 Wiedziałam że chce w Sephore  kupić sobie paletka tą mini i rozswietlacz mini.  Więc jak weszłam do niej to od razu szukałam tych 2 produktów:) Nie były tak drogie jak na te marki . I tak naprawdę to moje 2 kolejne produkty z wyższej półki.  Ale dwa które sobie sama kupiłam:)



Paletka mi sie bardzo podoba i cienie pięknie się trzymają na oczach .  Są intensywne i dobrze napigmentowane.  Jestem jak narazie na tak . A osypują się więc to może być minus.

A rozświetlacz średnio jakoś mnie zachwycił . Wzielam jasny myśląc że ciemniejszy będzie za mocny . No coz ten ledwo widać na twarzy i muszę się ratować dodatkowym . 

No i to by było na tyle. Uważam że nie są to duże zakupy i jestem bardzo zadowolona z nich.

Co sądzicie o tych produktach ? Znacie je ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo fajne zakupy, jestem ciekawa tych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też:)Muszę wziąć się za czytanie ich:)

      Usuń
  2. Bardzo fajne produkty z TBS, sama jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować:)No i można przez internet zamówić już:)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy okazji robić takich zakupów i mieć tych produktów, ale gdy tylko nadarzy się sytuacja to na pewno je przetestuję. Ja jestem wielką zwolenniczką kupowania wszystkiego w sklepach internetowych i tak mi się zdecydowanie najlepiej robi zakupy. Fajnie, że jest możliwość wybrania wysyłki kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/inpost co znacznie przyspiesza czas realizacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)