Szampon do włosów z aktywnym węglem DermoFuture

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem kosmetyku który mało kiedy ma recenzje. Zazwyczaj szampony pokazuje tylko w projekcie denko :) Ale ten wyjątkowy jest i inny niż wszystkie które używałam:)

A oto bohater tego postu:)


 Szampon jest zamknięty w butelce a do tego ma otwarcie na klik . Jest wygodne w użytkowaniu i trzeba mu tu przyznać oklaski:) Grafika samego opakowania też jest dla mnie na plus . Lubię kolor czarny :)


Produkt jest z tych bardziej naturalnych i o dziwo sprawdził mi się.  Mało który szampon naturalny nadaje się do moich włosów .  Z czym sie zgadzam jesli chodzi o obietnice producenta? Z tym że nie plątał mi włosów i nawilżał.  Jeśli nie użyłam odżywki to I tak włosy moje były w ładnym stanie. Nie przetluszczał mi włosów . Czy stymulował mi porost włosów to nie wiem . Moje włosy rosną swoim trybem:) Tak jak i innych myślę:)

Uważam że sam szampon to ciekawy produkt . Jest inny tak pisałam.  A czemu dowiecie się niżej:)



Szampon ma konsystencję lejacą ale to nie umniejsza jego dzialania.  I co tu mówić dużo wygląda jak smoła 😀 Kolor czarny pierwszy raz widzę na oczy w takim produkcie :) I powiem Wam zapach jego też nie jest słodki a raczej trochę węglowy . I mu to nie przeszkadzało:)

I to by było na tyle :)

Co sądzicie o tym produkcie :)? Mieliście go:)

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nie miałam, nawet nie widziałam go wcześniej. W zapasach mam szampon z węglem z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mnie zaciekawiłaś:)z Alterry mało miałam do czynienia z kosmetykami.

      Usuń
  2. Mam w zapasach szampon węglowy, ale innej firmy. Obym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to zależy od firmy danej i jakie się ma włosy:)No mi przypasował:)

      Usuń
  3. Nie znam, choć wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, jak by się u mnie sprawdził. Moje włosy też często się nie lubią z naturalnymi szamponami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak samo:)Ciężko im dogodzić jeśli chodzi o naturalne produkty :)

      Usuń
  5. Nie miałam i nawet nie wiedziałam, że ta firma ma w ofercie taki szampon. Mam węglowy szampon z alterry, ale nie jestem z nim w dobrych stosunkach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie miałam z tej firmy . Ogólnie mało miałam cokolwiek z Alterry.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)