Mój mały projekt :)

Hej :)

Pamiętacie mój projekt który dotyczy produktów do ust :)? W większości to błyszczyki oczywiście, bo je najbardziej lubię.  Powiem jedno jestem dumna z siebie:)

Postanowiłam go dalej prowadzić.  Ale tym razem zmienię zasady.  Teraz jeden błyszczyk będę używać przez jeden tydzień .

Wytypowałam które będę używać w kwietniu.  I do tego jeśli jeden się skończy to wejdzie inny z kolekcji lub zamienię jeden na 2 tygodnie . Zobaczę jeszcze jak mi to będzie pasować:)

A oto błyszczyk który używałam cały marzec :)


 Przez cały ostatni miesiąc wzielam się za używa nie błyszczyku Rosie z Kondigo. Nie każdemu przypasuje bo to klasyczny błyszczyk.  Ma w sobie drobinki i czuć je jeśli potrze się wargi o siebie. Nie czułam ich tak bardzo jak usta malowałam im.  Ale wiwm że wielu osobom może to przeszkadzać .  To jest po prostu błyszczyk który daje lekki naturalny kolor.  Bardziej powiem ze podbija nasz naturalny kolor warg . Błyszczyk jak błyszczyk daje błysk na ustach i sprawia że są bardziej wilgotne i świecące.  Do tego nie trzyma się ich długo.


Ale co lepsze użyłam praktycznie cały produkt :) I jest to tylko trochę na dnie :) Jestem z siebie z bardzo dumna :)



Te cztery błyszczyki zamierzam używać w kwietniu.  Oczywiście znacie je bardzo dobrze:) To były te które używałam przez 4 miesiące:)

Trzy pierwsze są ladne użycia . Gorzej z ostatnim z Revolution bo jest bardzo wydajny.   Myślę że dwa pierwsze znikną w tym miesiącu:) A Mesauda powiększy swoje denko. On też idzie dość szybko:)

No mam jeszcze 3 gagatki :) Ten z AA olejek wejdzie za któryś który użyję w kwietniu :) A dwa następne no cóż .  Ten środkowy z Revolution to bardziej nadaje się na imprezę. Na codzień podziekuję za taki kolor . I myślę że będę go na jakieś okazje tylko nakładać i będzie sobie spokojnie stał w koszyczku . A szminka Super Stay no cóż .  Ona tez będzie tlyko na jakieś okazje . Dla mnie to mały nie wypał.  Schodzi brzydko z moich ust i dla mnie nie jest trwała.  Ale ją trzymam bo pewnie się przyda . Ale ogólnie kolor ma ładny i samą formułę.

No i to tyle :)  Mam tylko tyle produktów kolorowych do ust :) Więcej nie potrzebuję , bo trzeba kiedyś to użyć:)

Mi jak widać idzie to ładnie i jestem bardzo z siebie zadowolona . Do końca roku chcę z 4 błyszczyki użyć.  I myślę że mi sie to uda :) Skupiłam się na jednym w danym miesiącu i to przyniosło efekty. Teraz spokojnie mogę częściej po nie sięgać .  Bo każde małe denko w nich cieszy mnie :)

A czeka mnie jeszcze jeden projekt. Tu może Was zaskoczę ale o nim opowiem w innym poście:)

Więc spotykamy się za miesiąc z następnym podsumowaniem:) I tym razem będą to dwa projekty :)


Znacie te produkty? Co sądzicie o moim małym projekcie :)?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)