Mój mały projekt:)

Hej :)

Pamiętacie jaki projekt wprowadziłam sobie na początku roku :)?  Przez miesiąc używam jednego błyszczyku, by zmniejszyć ich ilość  :) Nie mam ich już dużo z czego się cieszę:)

Jak mi poszło w tamtym miesiącu ? Przekonacie się niżej:).



 W lutym występowałam sobie błyszczyk ala lakier ten pierwszy. Drugi co mc przechodzi bo jest to mało . I powiem Wam że jego użyłam tyle co nic :)Praktycznie nie zmniejszyło się w nim nic .

 Tu z użycia jestem bardzo zadowolona. Okazało się że szybko można to użyć jak się da :) W sumie użyłam go więcej niż połowę miałam . Więc jestem zadowolona z efektu :)

 Tu już końcówka i bym chciała już to użyć:) Ogólnie lubię go :)


 Piękny kolor który można stopniować:) Oczywiście zjada się jak coś wypijecie i odcisnie się na szklance. Jak ja tego nie lubię:) A I klei się to jego minus . 
A oto błyszczyk który cały marzec będę używać:) I czuję że tu nie będzie takiego ładnego denka .

I co sądzicie o moim małym projekcie :)?
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Fajna akcja, też takie lubię, bo nie znoszę wyrzucać kosmetyków. Najlepiej wychodzą w duecie z powstrzymywaniem się od kolejnych zakupów, co jest szczególnie trudne. :D Trzymam kciuki za powodzenie projektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam akurat muszę mieć różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie :) mogę używać kilka mc do ust jeden błyszczyk:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)