Masło do ciała kokosowe The Body Shop

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was postem z moim hitem pielęgnacyjnym:) Uwielbiam masełka z TBS :)

A oto następne które użyłam:)


 Produkt znajduje się w standardowym opakowaniu dla tej marki . Zazwyczaj miałam mini wersje masełek.  Łatwo kosmetyk jest wydobyć z opakowania i użyć calutki.


 Uwielbiam ich szatę graficzną i zawsze wiadomo jaki zapach będzie :) Tu jak wiadomo jest kokos :) Uwielbiam zapach kolosa w kosmetykach i musiałam mieć te masełko:)

Zapach dla mnie jest rewelacyjny:) Mało która firma potrafi odzwierciedlić ten zapach . TBS się udało:)


A jak z działaniem? Jest rewelacyjne i na zimę jak najbardziej nadaje się to maselko . Nawilża bardzo dobrze skórę i sprawia że jest ona miękka. 


Jak widzicie ma konsystencję masełka.  Pierwszy raz z TBS mam taki produkt , który w 100% ma taką konsystencję .  Bardzo dobrze się ona stapia z naszą skórą i dobrze rozsmarowuje.

Stal się moim ulubieńcem i z chęcią wrócę do niego następnej zimy :)

Znacie go ? Jakie produkty z TBS lubicie:)? Jakie polecacie:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)