BeGlossy Odkryj w sobie lato luty 2019

Hej:)

Ale się zrobiło letnio za sprawą najnowszego pudełka:) Lubię takie niespodzianki i tym razem bardzo mi przypadło BeGlossy:) A do tego dostałam dodatkowo coś co bardzo lubię:)

A oto co znalazło się w pudełku:)


Zawartość nowego BeGlossy

Opiszę Wam tu po kolei co się znalazło:) Zdjęcia znajdują się pod linkiem:)Nie mogę iść coś dodawać na blogu ale sobie radzę jakoś:)



1.  Tołpa  dermo face , physio. Płyn miceralny do mycia twarzy i oczu   Cena 9.99 zł / 75 ml

Jestem zadowolona pomimo że mało się maluje i mam zapas płynów.  Z chęcią pojedzie ze mną na wyjazd za miesiąc .  I takie małe miniaturki płynów to ja lubię:)

2. Tołpa dermo face, physio.  Żel do mycia twarzy i oczu   Cena 8.99 zł / 50 ml

Tak jak w powyżej cieszę się z tego produktu . Akurat żele do mycia twarzy używam codziennie i ten z chęcią też wypróbuję.  I też pojedzie ze mną na wyjazd.

To kosmetyki typu Travel Size .

3. NIVEA  Pielęgnujący  żel pod prysznic Lemongrass & Oil   Cena 9.19 zł / 250 ml

Jak to zobaczyłam go to moje usteczka się uśmiechały szeroko :) Nie miałam jeszcze jego i z chęcią użyję go . Uwielbiam żele pod prysznic , więc to dla mnir super że się znalazł w pudełku.  Jedynie szkoda że cytrusowy ale przeboleję ten zapach:)

4. BI- ES  Perfumy z kolekcji NUMBERS   Cena 17 zł / 15 ml

Do mnie trafił nr 2 i akurat dobrze mi sie trafiło:) Zapach jest lekki i nie przytłaczający.  I utrzymuje się na skórze ale bardzo lekko jest wyczuwalny.  Na początku czuć alkohol więc trzeba wziąć to pod uwagę . Z  chęcią będę go używać:)

5. AA WINGS OF COLOR  Draping Trio - Blush -Tasty   Cena 31.99 zł / 8.5 g

Paletka róży do modelowania twarzy .  Jestem jej bardzo ciekawa i z chęcią będę ja testować .  Może wymieni mój starszy róż :) Kolory też wydają się ładne i trochę rozswietlenie dają .  Sprawdzałam na dłoni:)

6 . AA WINGS OF COLOR  Cena 22.99 zł/ 6 ml

Olejek do ust który pielęgnuje nasze usta.  A i kolor na ustach nie jest taki jak w opakowaniu:)  Na ustach jest praktycznie przezroczysty . Ale za to jak miękkie są usta dzięki niemu:) Bardzo dobrze się to nosi i nie czuć go tak .  I usta są lśniące :) Zapowiada się że będzie to mój ulubieniec:) A tym bardziej że uwielbiam błyszczyki to i ten kosmetyk mnoe bardzo ucieszył w pudełku:)

7. ELEMENT  Spray ochronny z filtrami UV do włosów  Cena 19.99 zł / 150 ml

Z jednej z strony się cieszę z drugiej nie. U mnie odżywki i maseczki do włosów idą wolno . To tak myślę ile ten spray będzie u mnie schodził .  Z kolei takie produkty średnio się u mnie sprawdzają. Sprawdzę na mokro jaki będzie i może zmienię zdanie. Wczoraj psiknełam włosy i świeciły się . 

To był produkt wymienny . Można było dostać też maseczkę jednorazową z Bielendy.

8. SILCARE Hybryda  Flexy  Cena 9.99 zł/ 4,5 g


No cóż to jedynie mnie nie ucieszyło .  Kolor dostałam dostałam jasny zielony w sam raz na wakacje.  Tylko że ja hybryd nie robię.  A do tego mało kiedy maluje paznokcie nawet normalnymi lakierami . Więc albo oddam albo wyrzucę.

9. Coca- Cola

Tak to może być dziwne :) Każdy kto dostał te pudełko w tym miesiącu dostał 2 puszki coli.  Pisząc ten post właśnie jedną z nich piję :) Dostałam limonkową i normalną.  Akurat ucieszyłam się z tego podarunku:) To mój ulubiony napój:)

I to tyle:) Jestem zadowolona w tym mc i to bardzo;)

Co sądzicie o najnowszym pudełku:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Mnie by tutaj akurat mało co zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie cieszę się, ze nie kupiłam tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kiepska zawartość jak dla mnie. Ale może w przyszłym miesiącu będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ta podobała ale każdy lubi co innego :)

      Usuń
  4. Cola była z pewnością nie małym zaskoczeniem w tym pudełeczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wiadomo że będzie i się ucieszyłam z niej :)

      Usuń
  5. Mnie chyba najbardziej ciekawi ta hybrydka z flexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te produkty Tołpy znam i bardzo lubię, miałam je wielokrotnie już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym się cieszyła z hybrydki a zwłaszcza tej flexy od silcare bo one są rewelacyjne :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)