Moje zbiory makijażowe:)

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moich zbiorach kosmetyków do makijażu. Nie mam tego tak dużo , ale moim zdaniem powinnam mieć jeszcze mniej tego .  Mało kiedy się maluję,  to może dlatego.

A oto przegląd co mam:) Mam nadzieję że za pół roku zmniejszy się ich ilość:)


 Podkład mam jeden a reszta to kremy BB i CC . Każdy z nich używam ale najmniej z Miss Sporty. Jednak to dla mnie za dużo ich mam .


Tu ilość jest dobra a nawet bardzo dobra . Jeden puder , jeden róż i jeden brązer.  Więcej nie planuję mieć.


 Tak wiem to jest cień z bazą ale używam tylko bazy . Uwielbiam ją i jest dla mnie najlepsza.   W sumie mam dwie bazy pod cienie . I myślę że to dobra ilość.


Mam w sumie 5 rozświetlaczy.  W opakowaniu Wibo jest ich w sumie 4 .  Mam też roświetlacz pod łuk brwiowy.   Nie używałam go jeszcze .  Dla mnie to dobra ilość.  Nie Za mało i nie za dużo.


 Dwa tusze i używam już tylko tego pierwszego.  Tu ilość jest świętna moim zdaniem.

 Korektory mam 2 i w sumie to takie same są.  Jeden czeka w-zapasach . Dla mnie to ilość wystarczającą.




Paletki I dla mnie to za dużo.  Mam ich 6 i uważam że nie potrzebne mi tyle ich .  Używam najczęściej dwóch pierwszych.  Te na dolnym zdjęciu mało kiedy.



 Mam też jeden cień foliowy i jeden malutki z Inglota . Oprócz tego mam 3 cienie w opakowaniach jak błyszczyki.  Tych prawie wcale nie używam .  I w sumie każdy nich jest nowymi kosmetykami.


Mam jeden Eyeliner  z Nabla.   I kresek to ja nie umiem robić, ale może przyda mi sie do czegoś innego:)





I moja największą słabość:) I tak oddałam trochę tego :)

Błyszczyków mam 6 i to ilość wystarczającą .  Do tego mam średnią szminkę matową.
Oprócz tego mam 5 balsamów do ust. Używam teraz dwóch pierwszych błyszczyków i 2 pierwszych balsamów.

I to tyle mam kolorówki:) I wiem nie jest tego dużo ale dla mnie w sam raz .

Znacie coś z tego? Lubicie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. bardzo fajny zbiór kosmetyków....

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że ilość Ci odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadkę Alterre bardzo lubię i używam głównie do rzęs, muszę znów wrócić ;) U mnie BB niestety się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego :) Bardzo lubię ten krem BB z Bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)