Moje zapasy kosmetyczne :)

Hej :)

Minęło pół roku od ostatniego postu o moich zapasach kosmetycznych. Tym razem będą dwa bo w drugim pokaże też kolorówkę:) Nie pokaże kosmetyków które mam w pudełku do oddania bo i tak nie ma sensu ich pokazywać bo nie używam.

A oto przegląd czy coś u mnie się zmieniło:)


 Kremów do twarzy nam 4 co wydaje mi sie dobrą opcją. Ostatnie dwa kremy będę używał bliżej lata. Z Ziaji krem był też ostatnio w poprzednim zestawieniu. Używam to tylko jak mam pogorszenie cery. Używam tego pierwszego na górze i będę chyba do lata go używać:)


Żel jako żel mam jeden tylko.  Środkowy z Cień to żel z peelingiem.  A na niej używam sody oczyszczonej . Tak naprawdę używam cały czas Isany a Cień przed nałożeniem maseczki na twarz . Tu myślę że jest ok jeśli chodzi o produkty .


Tomików mam 3 w sumie jeden to hydrolat .   W tej kategorii mam w sam . Dosc szybko ostatnio je kończę i przyda się ten zapas .


Tu jestem zadowolona. Nie mam żadnego produktu oprócz tego . Jest to kwas hialuronowy i więcej nie potrzebuje mieć ich.





 Krem pod oczy mam jeden . Kremy takie schodzą długo i po co mi więcej ich .  Jestem zadowolona z tego co mam.


 Płyn do higieny intymnej zawsze staram się mieć jeden.  To też jeden z produktów co używa się dość długo.


 No płynów do zmywania makija zu mam dość dużo .Ostatni jest już po terminie i używam to do mycia pędzli.  Więc tak naprawdę te dwa pierwsze będę tylko używała. Tu powinnam mieć ich mniej.


No i duże chyna zaskoczenie:) Tak przecież ja kocham żele i musy do mycia ciała:) Mam tylko dwa i to dla mnie też zaskoczenie :) Pierwszy używam a mus czeka w kolejce . Tu postanowiłam że będę mniej miała tego i mi się udaje :)


 Krem do pięt mam jeden I tyle mi wystarczy. Tu nie lubię mieć zapasów , bo one też kilka miesięcy schodzą.



 Mam dwa peelingi i uważam że to w sam raz.  Używam je tylko od jesieni do wcześnej wiosny . Tu nie muszę mieć większych zapasów i nigdy nie mam .Używam teraz arbuzowego.


Z tej kategorii jestem bardzo zadowolona. Mam minimum co potrzebuje do włosów i tyle. Z każdego kosmetyki mam po 1 sztuce i mi tyle wystarczy . Odżywki i maski schodzą mi najwolniej. Każdy produkt używam.


 Hm...Ja na mazidła do ciała to nie mam ich aż tak dużo niby. Ale dla mnie to i tak dość sporo . Tylko że zaczęłam je szybko dość wykańczać i teraz to dla mnie nie jest oszalamiająca ilość:)Używam teraz pierwszego masełka z Biolave. 


No i nowa u mnie kategoria kosmetyków .  Tu chyba nie miałam na blogu nigdy peelingu do twarzy.  I mam aż jeden :) Tyle mi wystarczy :)



O tak kremy do rąk:) No przecież ja nie mogę mieć ich mało i cały czas przybywają:) Co ją użyję to mam nowy:) Ogólnie mam ich 7 teraz a końcówkę masełka używam też jako krem do dłoni .  Te na pierwszym zdjęciu używam teraz i jakoś mi schodzą:) Tu muszę zmniejszyć :) A i tak oddałam kremy :) No a tu żaden nie oddam bo sama użyję je :)



 Też nowa kategoria dla mnie. Mam dwa żele aloesowe i to w-sam raz uważam .  Te kosmetyki czekają na lato.


Dwa mydła bo więcej nie potrzebuję .  Co widać używam tego pierwszego tylko  :)


No tu mam za dużo jak dla mnie . Jeden tylko powinnien być i ewentualnie jeden w zapasie . Używam pierwszego i mam jego końcówkę:)
 

Mam tylko jedną maseczkę w słoiczku . Wolę jednak te jednorazowe i jedna sztuka to dla mnie w sam raz.


 Tu lubię mieć mało.  Zapachy mi idą bardzo wolno . Wolę jednak bardziej mgiełki niż perfumy.  Dwa pierwsze używam . Mgiełke mam na codzień a perfumy na okazję  . Mam też trochę próbkę i teraz chcę się wziąć za nie .

Mam 2 mgiełki.  Jeden flakonik perfum i 8 próbek.



 Pełno maseczek i chyba zawsze tak będzie u mnie :) Zmniejszyć chcę ilość i robię wszystko by mi się udało:)

 I następny maseczki tym razem mniej ufff:) Mam tylko 7 w płatach i tyle mi wystarczy :)


Tu w sumie mam 4 tylko sztuki . Dwie sztuki do nosa i 2 do kąpieli.  Tu w sam raz mam.

No i tyle mam tego:) Nie jesr tego tak dużo i dla mnie w sam raz.

Co sądzicie o kosmetykach:)?  Które znacie i lubicie:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Lubię takie przeglądy, a co do ilości to taka rozsądna ilość - podobnie jak u mnie w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie przeglądy:)No to chyba najlepsza ilość kosmetyków:)

      Usuń
  2. Fajne kosmetyki, ja mam sporo maseczek, to największy mój zbiór, a tak w miarę nie duże. Tego żelu Isana nie widziałam, a może nie zwróciłam na niego jakoś uwagi? Ten krem do rąk z Nacomi nie do końca się z nim polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zobaczę jak u mnie będzie z tym kremem :) No ja maseczek chyba mam najwięcej:)

      Usuń
  3. No, no widzę potężne zapasy! :D Z zaprezentowanych kosmetyków jest mi jedynie znany krem do twarzy marki Avon; bardzo przyjemny kosmetyk o cudownym zapachu, ahhh <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czekoladowy :)? Bo jeśli tak to zapach ma boski:) Zapasy nie są duże:)

      Usuń
  4. Myślę, że to rozsądna ilość :) Nie minimalistyczna, ale wielkich zapasów też nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapasy w sam raz uważam:) gdybym ja Ci pokazała ile mam samych perfum to by się większość ludzi za głowę złapała xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemna ilość. Taka w sam raz do używania na bieżąco z lekkim zapasem, żeby w razie czego na szybko nie kupować 'byle czego'. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczuwam bratnią duszę - też mam sporo maseł do ciała i kremów do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te zapasy, ja też mam ich sporo ;) Krem pod oczy mam, maseczkę z Bielendy również , a peeling z Isany już przetestowany -fajny jest, ale ostry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trochę znasz z moich kosmetyków:) Oj jak ostry to może być nie dla mnie eh.

      Usuń
  9. No kokosa jeszcze nie używałam i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny przegląd tego co posiadasz i kosmetyków jest tak akurat ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)