BeGlossy Magic Moments grudzień 2019

Hej :)

Przychodzę do Was z nowym wpisem o nowości dla mnie:) Po roku porzuciłam Shiny I przeszlam do ich konkurencji :) Dostałam grudniowe pudełko w tym tyg i nie na wszystko się załapałam . Mam nadzieję że to była dobra decyzja i z nimi będę dłużej:)  Ale to wszysrko okaże się w praniu oczywiście:)


A oto niżej to co znalazłam w nim :)


Selfie  Project Krem CC  Cena 16.99 zł / 30 g

 Ten produkt już mam i dostałam to w pudełku Shiny. Bym byla zadowolona  gdy bym to nie miała. Ale wiem komu to oddam:)

Aloesove  Krem do rąk  Cena 18.90 zł / 100 ml


Krem do rąk zawsze się przyda i najbardziej w takim okresie:) Z chęcią go bee używa  i to co ze to mój chyba 7 krem 😀  Z tą firmą nie miałam do czynienia , to tym bardziej się cieszę z niego:)

Delete Makeup  Petite Delete  Cena 14.90 zł / 1 szt.


 Lubię te rękawice do zmywania makijażu  i poprawek z nim związanych .   Miałam Glov i byłam bardzo zadowolona.  Może ta też będzie dobra :) Oczywiście to się okaże przy jej użytkowaniu. Widziałam ją w Rossku:)

Tołpa Spa Detox  Sól do kąpieli Wyciszenie i peeling Harmonia  Cena  8 zł


Sól oddam a peeling użyję:) Nie bardzo lubię umilacze do wanny . Za to peelingi uwielbiam i z chęcią go użyję:)

Selfie Project Płyn miceralny  Cena 11.99 zł / 250 ml



No cóż co tu więcej pisać  . Mam go już i to z Shiny . Nie jestem zadowolona że do mnie znowu trafił .   I ten płyn poleci dalej .

Nabla Eyeliner w płynie Dazzle Liner  Cena 52 zł/ 6 ml



Tak naprawdę dla samego tego kosmetyku warto było zamówić pudełko .   Nie często s8e zdarza by Nabla była w pudełkach .   A sorki nigdy nie trafiłam na produkt nie drogeryjny:) Jestem z niego zadowolona chociaż kresek nie umiem robić:) Ale przyda mi sie :) 


Maseczka gratis dostałam i to rozumiem:)  Miałam ją już i użyję jej bo lubię takie produkty. 

I to by było tyle .  Są to produkty które się użyję z chęcią i takie które nie będą leżeć na półce i czekać nie wiadomo na co . 

Lubię BeGlossy? Co sądzicie o tym pudełku i kosmetykach w nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Podoba mi się zawartość tego boxu, chętnie poznała bym każdy produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam 2 z tego boxa a reszty jestem ciekawa:) Ale prawda fajne pudełko:)

      Usuń
  2. Całkiem przyjemne pudełko :) same większe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, żebyś Ty była zadowolona. Ja miałam subskrypcję chyba 9 miesięcy i zbastowałam, bo robiły mi się zapasy w kosmetykach , które mało zużywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam mało już kosmetyków , tak mi się choziać wydaje:) Ale to w następnym poście pokażę:) Ja oddaję jak coś nie chcę i mi nie przypasuje:)

      Usuń
  4. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem:)Ale jedynie z 2 produktów średnio .

      Usuń
  5. pudełko ma ciekawą zawartość i super, że je wykorzystasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No produkty się udały:)Są o wykorzystania a nie by leżały:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)