Żel do mycia twarzy Cień

Hej:)

Tego gagatka już wykonczyłam, ale opiszę to Wam . Pierwszy raz to używałam i czy byłam zadowolona ? Tego dowiecie się niżej.


 Żel jest w standardowym opakowaniu jak większość kosmetyków z tej kategorii . Jest przeznaczony do normalnej i mieszanej cery . Czyli w sumie do mojej a mam mieszaną cerę.


Wiecie nie zmywa makijażu jakoś i trzeba później sporo czasu na to poświęcić.  Ale powiem Wam jedno że znalazłam żel który to robi :)

A zapach jego to taki jaki lubię .  W sumie niby trochę morskiaAle lekko wyczuwalny.

Nie wiem czy wrócę do niego . Bo jednak znalazłam swego następnego ulubieńca .

Znacie ten żel? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam :)

A przechodząc do tego produktu. Myje i w sumie tyle wymagam od takiego produktu. Tylko jak by to ująć tępa buzia się robi po nim . Takie nie miłe uczucie i musiałam ratować się kremem . Wiecie później te uczucie znikało . Ale jednak nie lubię to w żelach.

Zapach w sumie fajny taki neutralny

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)