Shiny Christmas grudzień 2018

Hej :)

Mam mieszane uczucia do tego najnowszego pudełka. Jest parę fajnych produktów, ale to nie jest to co było rok temu . Wtedy było o wiele lepsze pudełko grudniowe. Teraz jest takie sobie .

A co znajduje się w nim pokaże niżej:)

MediqSkin Żel punktowy do cery trądzikowej MediqSkin PLUS  Cena 50 zł / 30 ml

 Jakoś średnio mnie ucieszył mnie ten produkt . Ok gdy bym miała cerę bardzo trądzikową to może bym była zadowolona.  Mam mieszaną ale jakoś strasznie mnir nie wysypuje.  Więc nie mam potrzeby używać taki kosmetyk .  I podobno jest dość kontrowesyjny.

One & Only Cosmetics  Black Mask Detox Ritual  Cena  45.90 zł / 10 szt .

 Maseczka akurat mnir ucieszyła.  Lubię je i z chęcią je używam .  A ta tym bardziej wpadła mi w oko bo jest oczyszczająca typu peel-off.

Delia Cosmetics Mgiełka tonizująca do twarzy DERMO SYSTEM  Cena 8.50 zł / 100 ml

 Z tego produktu też się cieszę .  Z chęcią wypróbuję ten tonik w mgiełce.  Takich produktów używam i to akurat jeden za drugim:)

Delia Cosmetics Cień do powiek  Cena 8.90 zł / szt.

Tu  chyba nie mam więcej pytań 😀Ten cień był poprzednio i miałam jaśniejszy .  Jakoś mnie średnio cieszy . Mam paletki i są o wiele lepsze. Cóż szkoda ale nie użyję go .

Dermaglin Naturalna maseczka do twarzy  Cena 6.99 zł / 20 g

 Następna maseczka i ona też mnie cieszy .  Akurat jest do mojej cery czyli mieszanej .  Nie ma trądziku ale wypróbuję:)

Selfie Project  Ultra oczyszczające plastry na nos##NoBlackheads


Cóż wypróbuję i tyle. W sumie nie używam plastrów na nos .  Czy się cieszę że znalazły się w pudełku? W sumie sama nie wiem .  Ale to nowość dla mnie.

Vis Plantis  Tonik oczyszczajacy do twarzy Element  Cena 19.99 zł / 150 ml


Super że znalazł się tonik następny:) Znaczy z niego się cieszę:) Bo jestem bardzo ciekawa jego i chciała to wypróbować .  No i znalazł s8e w pudełku:)

 Mystik Warsaw Brokatowy cień do powiek w płynie Liquid Illusion  Cena 18 zł/ 2 ml


No co to mój 3 taki produkt:) W sumie jest bardzo delikatny i nada się by nadać oku blysku:) Czy się cieszę? W sumie tak ale mam już takie produkty;)  A dostępne te cienie są w Kontigo:)

One Ingredient Krem intensywnie odnawiający  ze śluzem ślimaka  Snail Your Skin
Cena 9.99 zł / szt.

 Więc sobie jest próbka kremu . Cóż te ślimakowe nie lubi moja cera. I chyba pójdzie dalej sobie.  Ale jestem ciekawa jego pomimo tego .

La Vie Claire  Mydło marsylskie 72 % oliwy z oliwek BIO  Cena 12.90 zł / 3 szt.


 Ja mam jedną sztukę:) Mydlo jak mydło: ) Uzyje się i tyle .  Fajnie że ma fajny skład:)



 Są i dwie próbki:) Pójdą dalej :)


 Jak zawsze zniżki:) Korzystajcie jak chcecie:)


I to tyle :) Takie sobie te pudełko prawda :)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)