Serum hialuronowe 3%

Hej :)

Dzisiaj przedstawię Wam objawienie mojej pielęgnacji twarzy:)  Naprawdę ten kosmetyk zrobił cuda z moją skórą twarzy .  Dzięki Shiny że dołączyłeś go do jednego ze swoich pudełek:) Co lepsze jest dość tanie i każdy może sobie pozwolić na niego :)

A oto mój bohater :)


 Serum zamknięte jest w małej buteletce z pipepką.  Co uważam że jest świetnym pomysłem i bardzo higienicznym.  Serum to po prostu żel i dobrze się rozsmarowuje.  I szybko się wchłania , co mi sie podobało:)

A jak z jego działaniem? Naprawdę robi to co producent pisze na buteleczce.  Super nawilża i moja skóra naprawdę to czuła. Była też bardzo wygładzona i jedwabista w dotyku . Miałam też mniej niespodzianek w tym okresie używania go . Aż byłam w szoku :) No bo naprawdę zmniejszyła mi się kaszka na czole . A żaden inny kosmetyk nigdy tego nie uczynił .

Powiem jedno muszę to dorwać jeszcze gdzieś:)

A no tak zapomniałem o najważniejszym .  Ma krótki i dobry skład.  Wiecie tak mi się wydaje :)

I oczywiście jest to produkt Polski:)

Znacie to? Lubicie? Jakie serum używacie do twarzy?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt ;) Będę musiała go sprawdzić!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwas hialuronowy wchodzi w skład naszej skóry. Kiedy zaczyna go brakować, skóra się buntuje i broni przed wysuszeniem, stąd może pojawić się tzw. kaszka. Trzeba też pamiętać o odpowiedniej ilości płynów, żeby miał skąd czerpać wodę. Jego działanie polega na wiązaniu i zatrzymywaniu cząsteczek wody w skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja włąśnie nie mam wysuszonej skóry. Ale przydatne to info:)

      Usuń
  3. Ja też bardzo lubię kwas hialuronowy, opcja z pipetką jest mega przydatna i wygodna w użyciu to fakt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go polubiłam i nie wyobrażam już sobie by nie był w mojej pielęgnacji;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)