Rozświetlający balsam do ciała Unani

Hej :)

Dziś przedstawię Wam świetny kosmetyk do ciała. Na początku podchodziłam do niego z rezerwą, bo nie przepadam za takimi kosmetykami . A czemu? Powiem Wam niżej:)


 Balsamik jest zamknięty w ładnej i małej tubce.  Podoba mi się ta prostota. Pierwszy raz mam do czynienia z firmą Unani i nie żałuję:)

Dlaczego nie przepadam za takimi produktami? No mają drobinki świecące, a ja nie przepadam za takim efektem na ciele . Ale w tym kosmetyku mi sie podoba o dziwo:)

A czemu? Bo świetnie nawilża i naprawdę jestem zadowolona z tego efektu . O dziwo ładnie drobinki podkreślają opalenizne.

A jak z zapachem ?Normalnie cudo:) To pachnie tak ciasteczkowo , że aż się chce to jeść:)

I to taka mala recenzja :)

Podobają się Wam takie mniejsze czy dłuższe?

Znacie ten produkt ?

Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Ja też nie przepadam za drobinkami w kremach czy balsamach

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie próbowałam ;) Trzymam na lato, bo w tym okresie właśnie lubię rozświetlenie ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem używałam ale mam już resztkę jego:)

      Usuń
  3. Na lato byłby super. Wtedy rozświetlenie jest bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)