Peeling do ciała kokosowy The Body Shop

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem :) Będzie on dotyczył fajnego kosmetyku:)
Pierwszy raz mam z tej firmy peeling i polubiłam to bardzo :)

A oto bohater postu:)



Jak widać produkt jest w słoiczku plastikowym co mi bardzo pasuje. Łatwo można wyjąć kosmetyk z opakowania . 

Podoba mi się wszystko w nim :) Zapach kokosa nie jest bardzo słodki i przytłaczający.  I nie przyprawi o ból głowy:)

Drobinki dla mnie są w sam raz . Nie lubię bardzo mocnych zdzieraków i on nie jest z takich.  moja skóra czuje się po nim dopieszczona.  Co lepsze miałam wrażenie że trochę nawilżał mi skórę ciała.

Uwielbiam kosmetyki z TBS i ten stał się następnym moim ulubieńcem .  Wiadomo nie są to tanie kosmetyki i zdaję sobie z tego sprawę .

Znacie to i lubicie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ale masełko z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam nic z TBS:) Aż wstyd ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma wszyatko i kiedyś napewno uda ci się coś mieć z TBS:)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystkie produkty kokosowe :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)