Naturalny krem odżywczy Biotaniqe

Hej :)

Przychodzę do Was z nowym postem :) Dzisiaj opowiem Wam o przyjemnym kremie do twarzy i ciała:) Używałam go do wszystkiego i się sprawdził. 

A oto i on :)


 Jak widzicie na zdjęciu krem jest w plastikowym opakowaniu . Tani krem to i opakowanie takie prawda ? Ogólnie szafa graficzna jest ok . Wygodnie się używało go.

 No i może przejdźmy do najważniejszego.  Nie jest to naturalny krem, jak pisze producent . Czy odżywia skórę?Myślę że tak . Ten krem w połączeniu z kwasem hialuronowym dawał świetne efekty . Dawno nie miałam skóry twarzy tak delikatnej i wręcz miałam mniej niedoskonałości.  A przy tym cerą była naprawdę dobrze odżywiona.  Nawet moje bliskie otoczenie to widziało:) Więc coś musiało być w tym :)

Używałam go też do rąk i całego ciała . Lepiej się sprawdził tu do ciała .  Do rąk też był ok ale był za lekki dla mnie .

A jak z konsystencją? Była lekka i taka fajniutka. Przypominała mi bitą śmietanę .  I bardzo krem Nivea z zapachu:) Był dość wydajny krem i bym miała to długo gdy bym nie użyła do ciała.

Czy jestem z niego zadowolona  ? Tak I to bardzo . Pomimo że nie ma super składu to i tak zrobił mi dużo dobrego na mojej skórze twarzy .

Czy bym to jezcze użyła? No pewnie że tak:)

Co sądzicie o tym gagatku:)? Jak Wam się sprawdzał:)?

A dostałam ten krem w pudełku Shiny.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nie miałam okazji go poznać, ale jak się okazało właśnie kończę ostatni balsam do ciała i szukam czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, przyznam, że w ogóle nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)