Zakupy , zakupy ,zakupy:)

Hej :)

Kto z Was nie lubi czytać o zakupach na blogach:)? To moje jedne z ulubionych postów:).

Dzisiaj przedstawię Wam kosmetyki, które w większośći to dla mnie nowości .  No i większość zakupiłam w stolicy :)


 Przypadkiem trafilam w Hebe na promocję kosmetyków z tej firmy . A że nigdy nic nie miałam z Nacomi to kupiłam sobie coś nie coś:)

Lekkie masło do ciała-truskawkowy pudding naprawdę ładnie pachnie tym owocem :) Nie moge doczekać się aż użyję go :)

Krem do rąk zawsze się przyda :) Już zmniejszyłam ich ilość to mogę mieć do :)  Jest to odmładzający krem do rąk z olejem arganowym i olejem że słodkich migdałów . Coś mi sie wydaje ze będzie fajnutki:)



 Byłam w Rossku to mój żel do mycia twarzy I nie ma go . Chyba go wycofali i jest mi z przykro bardzo . Ale kupiłam inny a  mianowcie też z Isany . Jest też przeznaczony do mojej cery tak jak i różowy był .  Ten z kolei zawiera wyciąg z miłorzębu japońskiego i ogórka .  Używam go i jak narazie pierwsze wrażenia są fajne .

Szampony mi sie skończyły to i ten wpadł mi do koszyka . Myje i pachnie i więcej nie wymagam od szamponów:) Ten jest z ekstraktem z granatu i ma za zadanie wzmacniać włosy. Tak I sporo już to użyłam:)

Maseczki wpadły mi bo ich jeszcze nie miałam . Pierws-a pozycja z Bielendy wydaje się bardzo ciekawa . A druga to bardziej chyba taki bajer . Zobaczę i wyrobięwyrobię sobie opinię o nich .


 Warszawa i TBS musiał być:) Kupiłam tym razem mini wersje limitowanych wersji:) Mają słodkie opakowania prawda:)?

Żel Vanilla Marshmallow to po prostu żel o zapachu waniliowym :) Słodki i otulajacy zapach w sam raz na zimę:)

Z kolei drugi żel to już nie bardzo moja bajka . Pachnie miętowo i wielu osobom może się on spodobać .  Dla to takie cukierki miętowe :) Ale użyć użyję:)

No i na sam koniec masełko co ciała:) Zapach sam w sobie nie jest taki bardzo słodki .  Ma w sobie maliny i tym podobne owoce. A wszystko to dało fajną mieszankę w kosmetyki do ciała.

Uwielbiam ich masełka i tak samo żele.  Dla mnie są to fajne kosmetyki i dość wydajne :)



Pierwszy raz trafiłam do drogerii Kontigo :) Chciałam wypróbować coś z kosmetyków Biolave.  Najbardziej zainteresował mnie żel o zapachu borówki.  I naprawdę pięknie pachnie :) Wpadło mi w rękę też masełko do ciała .  Jest to lekkie masło do ciała o zapachu karamboli.  Dla mnie to zapach taki bardziej cytrusowy.

Znany żel aloesowy  w mini wydaniu też wpadł mi do koszyka.  W sam raz będzie na lato i bylam do zawzze ciekawa . Taki po prostu produkt do wszystkiego:)

Wiecie że tam taniej dostanie suchy szampon z Batiste:)? Wiecie 5 zł to już jest różnica .  Tym razem mam wersję bardzo słodką :) Lubię je i zawsze mam w łazience .

A i zapomniałam o tym kosmetyki do zdjęcia.  Wpadła mi też znana woda różana Make Me Bio. Lubię takie psikadła do twarzy i z chęcią sprawdzę ją.

Oczywiście w drogerii dostałam karteczkę że mam ładny portfel:) Naklejki i próbki . Mały gest a cieszy:)

Znacie coś:) ? Lubicie coś:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Super propozycje!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przetestować żel aloesowy! <3
    Coraz widzę go na blogach, chyba to znak by wybrać się na zakupy.
    Miłego testowania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz och te blogi:) Kuszą i kuszą tylko:)

      Usuń
  3. Sporo z nich znam,Nacomi firmę lubię (to ten sam producent co Biolove), żel aloesowy i mgiełkę różaną miałam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam że to ten sam producent:) Z Biolave nie miałam nigdy żadnego kosmetyku .

      Usuń
  4. Kosmetyków nacomi jestem bardzo ciekawa. To masełko z the body shop bardzo mnie kusi. Już widziałam je na kilku blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe mieli fajną promocje:) A jeszcze czekają na swoją kolej :) Masełko z TBS ma jak zawsze łany zapach:) I taki no zimowy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)