Multi-regenerujący balsam do ciała Lirene

Hej :)

Ostatnio mam lenia na pisanie bloga. To chyba ta zmienna pogoda . No i przyszła jesień i nic mi się nie chce .

Dzisiaj przychodzę do Was z obiecaną recenzją balsamu do ciała. Kiedyś nie przepadałam za smarowaniem ciała a teraz nie wyobrażam sobie tego . Po kąpieli lubię czuć jak moja skóra jest dopieszczona:)


 Balsam znajduje się w fajnym opakowaniu . Metaliczny błękit przywodzi morze latem :) Balsam łatwo jest wycisnąć z opakowania . Zawiera w sobie witaminę E w kapsułkach , która się rozpuszcza po zetknięciu ze skórą . Oprócz tego zawiera minerały w morza martwego .



Dla mnie balsam ma swieży zapach  który przywodzi lalo . Wiecie morze , piasek i odpoczynek :) Sam w sobie jest lekki i mało wyczuwalny . Szybko się wchłania i zostawia nawilżoną skórę.

Jedyne minus jego za szybko się kończy. Js wykończyłam w 2 tyg . Na wakacyjny wyjazd będzie w sam raz.

Polubiłam go i powrócę do niego w cieplejsze dni :)

Znacie go ? Lubicie ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)