Masło do ciala z The Body Shop

Hej :)

Kto z nas nie lubi tych masełek :)? Ja je uwielbiam i lubię rózne warianty sprawdzać:)

W bananowym wręcz się zakochałam i z chęcią go używałam :)


 Same opakowania ich są słodkie:) A jak zobaczycie limitowane serie to dopiero jest słodkość:) W TBS opłaca się kupywać kosmetyki na przecenach.  Sami wiecie jakie ceny potrafią tam być.  Ale zapachy i świetne kosmetyki to ich plus.

 Co lepsze różnią się konsystencją masła do ciała. Bananowe w sam raz jest na zimę. Jest zbite i wydajne dzięki temu . Ale przecież kosmetyki z TBS są  znanr z wydajności:) To następny ich plus.

A jak zapach ? Dla mnie pachnie cudownie . Taki słodki zapach banana :) I mi się nie znudził. Następnym razem muszę mieć pełnowymiarowe te masełko .

A jak z nawilżaniem ? Moja skóra czuje te nawilżenie i jest świetne. Wchłania się dość szybko i nie pobrudzicie sobie piżamy.

Jeden minus szkoda że już sie skończyło .

Znacie masła z TBS ? Jakie lubicie kosmetyki z tego sklepu ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Kiedyś miałam ochotę na kosmetyki tej marki, ale wiem, że nie wszystkie mają fajne składy. Bananowe brzmi kusząco, ale niestety nie podałaś składu, więc nie wiem czy mogłabym zapisać je na swoją listę kosmetyków do wypróbowania :) Zapach banana musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam się tak na składach a kosmtyki patrzę te co lubię i co ładnie pachną. Ksmetyki naturalne małó który sprawdza się u mnie . Ale każy lubi co innego .

      Usuń
  2. Wow this sounds amazing! Thanks for the review

    jadieegosh

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam większy szał na ich kosmetyki, a teraz poznałam wiele marek, które również kuszą cenami, zapachami i przede wszystkim jakością. Choć nie ukrywam, że czasem otrzymam coś do wypróbowania, jednak zawsze staram się o tym informować na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dostaję i wszystko kupuję sama:) A są różne firmy ale te dobre składowo średnio się sprawdzają u mnie . A TBS uwielbiam ale nie mam u siebie tego sklepu.

      Usuń
  4. Miałam tylko jedno masełko z tej marki- oliwkowe i to było bardzo dawno temu...chyba jeszcze przed tym jak markę wykupił Loreal...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)