Krem do rąk The Secret Soap Store

Hej :)

Jak wiecie jesienią i zimą najbardziej używa sie kremów do rąk.  U mnie obowiązkowo jest przy łóżku i co wieczór smaruję dłonie.  W dzien oczywiście też. Moje dłonie przechodzą katusze w chłodniejsze dni.

A oto krem który w sumie wczoraj wykonczyłam :)


 Krem jest zamknięty w ładnym małym opakowaniu . Bardzo dobrze wyciskało się z niego krem .  Produkt jest polskiej firmy i jest dość to mloda marka na naszym rynku.


Krem jest dość treściwy i dość długo sie wchłania. Dlatego wolałam go przed snem używać. Można ująć że był trochę tlustawy. Ogólnie dośc dobrze nawilzal ale dla mnie na zimę za slaby był by chyba.  Nie do końca dawał sobie z moimi przesuszeniami.  A zapach ? Cudowny:) To taka słodka pomarańcza.  Nie lubię cytrusowy zapachów w kosmetykach , ale tu jeden wyjątek zdarzyl się.  Z chęcią wrocę do tego kremu ale bardziej na wiosnę.

I to tyle :) Znacie ten krem :)? Jakie kremy polecacie:)?

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Ja używam 4 pory roku i mnie pomaga. :)
    iinsza90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja muszę mocniejsze używać. I większość mi nic nie daje kremów.

      Usuń
  2. Mam ten krem i bardzo podoba mi się jego zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)