Jedna marka a dwie inne paletki:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was makijażowo. Tak wiem to coś nowego u mnie :)

Przedstawiam Wam moje dwie paletki z jednej marki :) Od razu mówię obydwie polubiłam:)



Paletke Revolution Pro można dostać w Rossmannie. Tak samo inne kosmetyki z tej serii. Uważam że fajnie że pojawiły się w tej znanej drogierii. Podobno jest to limitka alei ile w tym prawdy nie wiem . Tak samo podobno to bardziej profesjonalna seria. Powiem jedno cienie są fajne:)


 Pierwszy rząd w tej paletce zajmują w większości cienie jasne. I do noszenia na codzien oczywiście .  Lubię bardzo ten ostatni . Ładnie mieni sie na powiece.


  Z kolei w srugim rzędzie msmy bardziej ciemniejsze. Też są bardziej na codzień do noszenia. Lubie bardzo te dwa ostatnie. Czyli ten srebrny i czerwony.


 No i ostatni rząd to już bardziej ciemniejsze wersje cieni . I to bardziej niz te wyżej :) Lubię najbardziej te dwa odcienie na środku:)



 No i sławna już Sophx :) Paletka jest z lusterkiem , co jest na plus. Przyda się zawsze do poprawek w podróży:)Kolory ma jak widać rózne. Są i dzienne i wieczorowe. Są jasniejsze i mocniejsze. Najbardziej mi podeszły te drugie :) A te z brokatem uwielbiam:)





W tej paletce jest trochę inaczej niż w tej pierwszej . Tu w pierwszym rzędzie mamy same jasne. Jeden z nich jest rózowy z brokatem i on też jest jaśniejszy.  Białego używam zawsze z tych wszystkich . Używałam brokatowych czyli drugiego i tego różowego .


Tu już są ciemniejsze , ale nie jeszcze nie aż tak . Pierwsze dwa lubię i ten ostatni również.  Reszty nie używałam.


Pomarańczowy jest świetną bazą pod inne cienie. Bardzo go lubię używać. Ten drugi różowy tez fajnie wygląda na powiece.  Reszty nie używałam.



Tu już są ciemniejsze , w sam raz na wieczór. Nie używałam żadnych z nich . Ale z checią się nimi pobawię. Ciekawią mnie te 3 pierwsze odcienie.

Nie umiem opisywać kolorówki. Lepiej się czuję w pielęgnacji .  Ale te paletki mi się spodobały i uwielbiam je używać :)

Znacie je ? Lubicie ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Kolory z obu paletek są śliczne, ale ta druga kusi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga ma więcej kolorów :) I można fajnie się z nią pobawić:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)