Zakupy ze stolicy :)

Hej :)

Kilka dni temu byłam w Warszawie:) Tam znajdują się moje ulubione sklepy ,których nie mam w swych rejonach .

Oczywiście musiałam odwiedzić TBS i Avon . Uwielbiam ich kosmetyki i było wiadomo że coś tam kupię:)

A oto co kupiłam:) Co lepsze w TBS były bardzo fajne promocje i opłacało się kupić kosmetyki.


 Żel miałam miniaturkę i musiałam inne warianty kupić.  Uwielbiam je i jeden plus są bardzo wydajne:)

Masła miałam i to parę w miniaturkach.  Tym razem mam bananowy w takim opakowaniu.   Musu truskawkowego jestem ciekawa . Interesuje mnie jego konsystencja i czy różni się od ich masełek. No i oczywiście kokos :) Jak zobaczyłam to zaswieciły mi się oczka . Mam masło i peeling kokosowy . Już nie mogę się doczekać aż zacznę je używać:)

Dwa pierwsze produkty znam i lubię je bardzo .  Z chęcią wrócę znowu do nich . Peelingi używam tylko od jesieni do wczesnej wiosny . Dlatego dwa kupiłam .  Żel wpadł mi bo była promocja .  I się opłaciło kupić 3 rzeczy zamiast 2 .  A i tak z chęcią go użyję:)
No i tak chciałam mojego ulubieńca, ale nie było w mniejszej wersji . Więc wziełam kolosa, co widać na zdjęciu:) Z kolei kremu kokosowego jestem ciekawa i kocham wszystko co kokosowe :) Maseczka przy kasie była i patrzyła na mnie :) Tak cena też zrobiła swoje :)
 Jak by było mało żeli,to jeszcze jeden wzięła.  Był na promocji to i wylądował u mnie .  Ładnie pachnie i z chęcią to będę używać .  A mgiełka gruszka i piwonia to dla mnie też coś nowego . Lubię co roku inne zapachy używać .  Mgiełki to dla mnie latem obowiązkowy kosmetyk.  Uwielbiam te z Avonu:)


A ta woda toaletowa to była za 5 zł:) I skusiłam się na nią.  Zapach maw sam raz mój:)Taki slodki jak ja :)


 Będąc w Złotych Tarasach przypadkiem zauważyłam, mój ulubiony sklep z ciuchami . Tam
zawsze mają fajne ciuchy i do tego tanie . Sinsay to jest właśnie to co lubię:)I mają zawsze mój rozmiar:) Sorki za odwrócone zdjęcie ale, mój tel już nie chciał bym robiła zdjęcia :)

Znacie coś ? Lubicie :)?

Pozdrawiam:)



No i to tyle . Nie ma tego dużo bo nie potrzebuje tyle kosmetyków.  Te co mam to mi wystarcza.  Tak samo jeśli chodzi o ciuchy .

Znacie coś? Lubicie :)?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)